نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تعداد بازیکنان Call Of Duty: Warzone طی ۲۴ ساعت از ۶ میلیون نفر عبور کرد

به نظر می‌رسد حالت جدید و بتل رویال اکتیویژن برای بازی Call Of Duty بسیار موفقیت آمیز ظاهر شده و تعداد بازیکنان آن در عرض یک روز به بیش از ۶ میلیون نفر رسیده است.

اکتیویژن بالاخره شایعات و گمانه زنی‌ها را به واقعیت تبدیل کرده و بازی رایگان و بتل رویال Call Of Duty: Warzone را منتشر کرد. این بازی که به دنبال فاش شدن اطلاعات و اخبار مربوط به آن در نهایت دیروز به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است، به طور گسترده‌ای مورد استقبال کاربران قرار گرفته و این موضوع موجب ثبت رکورد جدیدی برای این بازی شده است است.

اکتیویژن از طریق اکانت توییتر رسمی Call Of Duty اعلام کرده که بازی Warzone بعد از انتشار و تنها در عرض ۲۴ ساعت از تعداد ۶ میلیون بازیکن فعال عبور کرده است. این که این بازی مستقل به صورت یک بخش از بازی Modern Warfare نیز عرضه می‌شود، بدون شک در این امر تأثیر زیادی داشته است. ضمن این که رایگان بودن یک بازی Call of Duty نیز برای بسیاری از علاقه‌مندان مثل یک رویا می‌ماند. حالا جالب است تا ببینیم این بازی با حفظ روند رو به رشد شگفت انگیز خود نهایتاً به چه آماری دست پیدا خواهد کرد.

Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty: Warzone هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل دریافت است. شما می‌توانید بدون نیاز به خرید بازی Modern Warfare، حالت بتل رویال آن را به صورت رایگان تجربه کنید. ضمن این که کاربران پلی استیشن نیازی به خرید اشتراک PS Plus نیز نخواهند داشت. براساس اطلاعات منتشر شده، بازی Call of Duty: Warzone برای بازیکنانی که Modern Warfare را ندارند، حجمی بین ۸۰ تا ۱۰۰ گیگابایت برای دانلود خواهد داشت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده