نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

حالت جدید بازی Journey to the Savage Planet روند آن را چالشی‌تر می‌کند

حالت Old Game Minus بازی Journey to the Savage Planet با اضافه کردن محدودیت در زمان و تعداد دفعات بازگشت پس از مرگ، روند بازی را چالشی‌تر از قبل می‌‌کند.

مدتی می‌شود که تیم مستقل Typhoon Studios با اعضای باتجربه‌اش که سابقه‌ی ساخت آثاری سری فارکرای (FarCry) و اسسینز کرید (Assassin's Creed) را در کارنامه‌ی خود دارند، اولین ساخته‌ی خود با نام Journey to the Savage Planet را طی همکاری با کمپانی ۵۰۵ گیمز منتشر کردند. اثری سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت که گیمرها را به یک تجربه‌ی جذاب، سرگرم‌کننده و پرانرژی می‌برد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و با آپدیت تازه‌ای که برای این بازی منتشر شده، گیمرها می‌توانند بازی Journey to the Savage Planet را چالشی‌تر و هیجان‌انگیزتر از قبل تجربه کنند. این آپدیت جدید و رایگان ضمن اصلاح کردن بخش‌هایی از بازی مثل حالت فوتومود (Photo Mode)، یک درجه‌ی سختی تازه با نام Old Game Minus را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با انتخاب این درجه‌ی سختی، یک محدودیت زمانی برای به پایان رساندن بازی اعمال می‌شود و قبل از تمام شدن زمان باید بازی را به پایان برسانید. در کنار این محدودیت زمانی، محدودیت‌ بازگشت پس از مرگ هم وجود خواهد داشت. در حالت عادی بازی، پس از مرگ توسط یک پرینتر سه‌بعدی دوباره به جریان بازی بازمی‌گردید، اما این حالت از سختی بازی، بازگشت پس از مرگ را تنها به ۳ مورد در طول بازی محدود می‌کند و پس از ۳ بار مردن، باید بازی را از ابتدا شروع بکنید. با توجه به گیم‌پلی سیال و روان بازی، این درجه‌ی سختی می‌تواند تجربه‌ی بسیار جالبی را برای گیمرهای Journey to the Savage Planet به ارمغان بیاورد.

Journey to the Savage Planet

Journey to the Savage Planet در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد. در بررسی زومجی از این بازی چنین می‌خوانیم:

بازی Journey to the Savage Planet از آن آثار اکشن/ماجرایی پلتفرمر است که با انرژی به‌شدت بالا و طراحی مراحل باکیفیت خود، شما را تا ساعت‌ها سرگرم می‌کند. سازندگان بازی به‌خوبی توانسته‌اند مراحل مختلف اعم از کاوش در سیاره، پلتفرمینگ و مبارزه با دشمنانی همچون باس‌‌های مختلف را طی ۱۲ ساعت گیم‌پلی اثر، پیش پای گیمر قرار دهند و یک تعادل عالی را ایجاد کنند که رفته‌رفته، چالشی‌تر و متنوع‌تر می‌شود و هرگز گیمر را خسته نمی‌کند. تعادلی که با طنز خاص و به‌شدت عالی بازی و صدالبته جلوه‌های دیداری و شنیداری درجه‌یک آن ترکیب می‌شود و تجربه‌ای را پدید می‌آورد که این بازی ۳۰ دلاری را به‌اندازه‌ی یک اثر ۶۰ دلاری AAA ارزشمند می‌کند. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی اکشن پلتفرمر مترویدوانیا می‌گردید که شما را ساعت‌ها سرگرم کند و هرگز از ریتم پرانرژی خود نیفتد، در خرید Journey to the Savage Planet درنگ نکنید.

بازی Journey to the Savage Planet را می‌توانید با قیمت ۳۰ دلار روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده