نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

نورمن ریداس در حال مذاکره با کوجیما برای کار روی‌ پروژه‌های دیگر است

نورمن ریداس، ستاره‌ی بازی Death Stranding در حال مذاکره با هیدئو کوجیما برای کار روی پروژه‌های دیگر است.

طبق آخرین اخبار بازی، نورمن ریداس، ستاره‌ی بازی Death Stranding، اعلام کرد که در حال مذاکره با هیدئو کوجیما برای کار روی پروژه‌های دیگر است. این خبر در حالی منتشر شده است که شایعات ساخت بازی Silent Hill توسط استودیو Kojima Productions به اوج خود رسیده است. 

ریداس این موضوع را در جریان ضبط یکی از قسمت‌های برنامه‌ی Wired's Answers the Web's Most Searched Question بیان کرد؛ برنامه‌ای که در آن افراد مشهور به پاسخ به سوالات معروفی مردم از گوگل درباره‌ی آن‌ها می‌پرسند، پاسخ می‌دهند. هنگامی که نوبت به پاسخ دادن به سوال «چرا نورمن ریداس دث استرندیگ» (Why Norman Reedus Death Stranding) رسید، او توضیح داد که دوستی‌اش با هیدئو کوجیما باعث شده است تا همکاری آن‌ها به بازی Death Stranding ختم نشود و اکنون او در حال مذاکره با کوجیما برای پروژه‌های آتی است. 

خب ما روی Death Stranding با هم همکاری کردیم که به موفقیتی عظیم تبدیل شد و حالا ما در حال مذاکره برای دیگر پروژه‌ها هستیم.

کمی قبل‌تر در این مصاحبه، ریداس اشاره کرد که سابقا قرار بود تا با کوجیما روی یک بازی متفاوت کار کنند که در واقع اشاره‌ای است به بازی Silent Hill که در آن ریداس نقش اصلی را بازی را ایفا می‌کرد و کوجیما با همکاری گیرمو دل‌تورو کارگردانی بازی را برعهده داشتند. با جدا شدن کوجیما از شرکت کونامی، ساخت بازی نیز لغو شد و تا امروز نیز دیگر خبری از پیگری ساخت آن نشده است. بااین‌حال همکاری دل‌تورو، ریداس و کوجیما در بازی Death Stranding ادامه یافت. 

با اینکه ساخت بازی Silent Hill لغو شده است، اما در چند وقت گذشته شایعات زیادی مبنی بر ساخته شدن دوباره‌ی آن توسط استودیو Kojima Productions به گوش می‌رسد. در توییت‌هایی که اخیرا این استودیو منتشر کرده است، برخی از اشارات به ساخته شدن این بازی وجود دارند و از طرفی چندی پیش اعلام شد که شرکت کونامی در حال ساخت یک بازی جدید از سری سایلنت هیل است که در واقع به نوعی سافت ریبوت به حساب می‌آید. آیا ممکن است تا مثلث کوجیما، ریداس و کونامی باری دیگر با هم برای اتمام پروژه‌ی Silent Hill متحد شده باشند و بالاخره این بازی رنگ قفسه‌های فروشگاه‌ها را به خود ببیند؟ باید برای فهمیدن این موضوع منتظر اعلام رسمی شرکت کونامی ماند و دید که آیا این امر محقق خواهد شد یا خیر. 

نظر شما راجع به احتمال ساخته شدن بازی سایلنت هیل توسط هیدئو کوجیما و بازی نورمن ریداس چیست؟ آیا تمایل دارید تا بازی بعدی کوجیما دنباله‌ی بازی Death Stranding باشد یا به سراغ ساخت پروژه‌ی دیگری برود؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده