نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

اولین تیزر تریلر سریال The Third Day با بازی جود لا منتشر شد

شبکه HBO به‌تازگی اولین تیزر تریلر سریال The Third Day را منتشر کرده که در آن شاهد نمایش اتفاقات این سریال مرموز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO اولین تیزر تریلر سریال The Third Day (سومین روز) را منتشر کرده است. این مینی سریال محصول مشترک HBO و اسکای است که در ۶ قسمت تولید شده و اتفاقات آن به دو بخش سه قسمتی تبدیل می‌شود که سه قسمت در تابستان و سه قسمت در زمستان جریان دارد. سه قسمت ابتدایی داستان Summer (تابستان) و سم با بازی جود لا را دنبال می‌کند که در آن سم به یک جزیره دوردست در بریتانیا سفر کرده و با ساکنان مرموز جزیره مواجه می‌شود که آیین‌ها و رسوم عجیب و غریبی دارند و تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی سنت قدیمی خود را حفظ کنند. سه قسمت بعدی داستان Winter‌ (زمستان) و هلن با بازی نائومی هریس را دنبال خواهد کرد که یک زن با اراده قوی است که به این جزیره می‌آید و به دنبال جواب است، اما ورودش باعث شروع نبرد برای سرنوشت جزیره می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر شاهد وایب فیلم Midsommar (میدسمار) هستیم و به‌نظر می‌رسد که شباهت‌هایی بین این دو اثر وجود خواهد داشت که قطعا می‌تواند باعث هیجان بیشتر طرفداران این فیلم شود. جود لا، نائومی هریس، کاترین واترستون، امیلی واتسون، پدی کانسیداین، جان داگلیش و فریا آلن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Third Day حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت این سریال توسط دنیس کلی، نویسنده و سازنده سریال‌هایی چون سریال Utopia (آرمان شهر) به‌همراه فلیکس برت بوده است. کیت د وال و دین الاکلین نیز به نوشتن فیلمنامه مینی سریال سومین روز کمک کرده‌اند.

پخش سریال The Third Day از تاریخ ۱۱ می ۲۰۲۰ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه HBO آغاز خواهد شد. مارک ماندن، کارگردان برنده جایزه بفتا برای کارگردانی سریال National Treasure (گنجینه ملی) که پیش از این با کلی در سریال Utopia نیز همکاری کرده بود، وظیفه کارگردانی ۳ قسمت تابستان و فیلیپیا لاوتروپ، کارگردان سریال The Crown (تاج) وظیفه کارگردانی سه قسمت زمستان سریال The Third Day را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده