نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

زوم‌کست: همه چیز درباره ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5

با زومجی همراه باشید تا در جدیدترین قسمت از آیتم زومکست، گپی در مورد مشخصات فنی، قیمت احتمالی و صد البته بازی‌های دو کنسول نسل نهمی سونی و مایکروسافت بزنیم. 

در حالی که کم‌تر از یک سال تا عرضه کنسول‌های بعدی سونی و مایکروسافت، یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس فاصله داریم، چه چیزی بهتر از اینکه در قالب قسمتی از برنامه زومکست، کمی در مورد اطلاعات، اخبار و حتی احتمالاتی که در مورد این کنسول‌ها داریم باهم صحبت کنیم؟ از این رو در این قسمت از زومکست، همراه با نادر امرایی و مسعود توکلی از زومیت، کنار هم نشستیم تا مروری بر اطلاعات مختلف این کنسول‌ها داشته باشیم. از قدرت سخت‌افزاری و جمع‌بندی اطلاعات و شایعه‌های مرتبط با آن تا حدس زدن قیمت احتمالی این کنسول‌ها با در نظر گرفتن تحلیل‌ها و صدالبته موارد دیگری که می‌توانند روی قیمت کنسول تاثیرگذار باشند. 

البته که زومکست جدید زومجی، محدود به این جنبه‌ها نیست و در آن در مورد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کنسول یعنی «بازی» هم صحبت کرده‌ایم. از مرور بازی‌هایی که رسما تایید شده‌اند تا اشاره به شایعه‌هایی که با محوریت بازی‌ها به گوش می‌رسند. پس بدون مقدمه بیش‌تر، پیشنهاد می‌کنم با ما و قسمت جدید زومکست همراه باشید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

حال، نوبت شما است تا نظرات خودتان را در مورد این دو کنسول و اطلاعات ارائه‌شده از آن‌ها در زومکست با ما و کاربران زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده