نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

تیم‌های PSG.LGD و CDEC رشته Dota 2 برای تبادل Ame و AhJit توافق کردند

سازمان LGD Gaming با انتشار توییتی اعلام کرد که وانگ چان‌یو به تیم CDEC و لای جی سان به تیم PSG.LGD منتقل می‌شوند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، سازمان LGD Gaming با انتشار توییت جدیدی از تغییراتِ ترکیب تیم‌های PSG.LGD و CDEC Gaming رشته‌ی Dota 2 رونمایی کرد. براساس اعلام این سازمان، وانگ "Ame" چان‌یو به تیم CDEC و لای "AhJit" جی سان به تیم PSG.LGD منتقل می‌شوند و زیر سایه‌ی آن‌ها در رقابت‌های دارای امتیازِ Dota Pro Circuit آتی این فصل شرکت می‌کنند. سازمان LGD Gaming در این رابطه اظهار داشت:

پیرو خواسته‌ی بازیکنان و برای پیشرفت تیم‌ها توافق شد که وانگ چان‌یو از ترکیب PSG.LGD خارج و به ترکیب CDEC Gaming ملحق شود و در آن سو، لای جی سان ترکیب CDEC را به مقصد PSG.LGD ترک کند.

این تغییر برای AhJit به معنای موفقیت‌های بیشتر در آینده خواهد بود. این بازیکنِ بااستعداد که در طول سال‌های گذشته لیاقت خود را اثبات کرده است، پیش از آن که در سال ۲۰۱۹ به ترکیب CDEC Avengers اضافه شود، برای تیم‌های بزرگی نظیرِ Fnatic و Mineski بازی می‌کرد. لای جی سان زمان کوتاهی در ترکیبِ فعال تیم CDEC Gaming حضور داشت. در آذرماه امسال AhJit از ترکیب Avengers ارتقا پیدا کرد و به فهرست بازیکنانِ فعال CDEC Gaming پیوست و حالا ترکیب PSG.LGD او را با آغوش باز پذیرفته است.

در طرف مقابل، Ame از سال ۲۰۱۶ زیر سایه‌ی تیم PSG.LGD رقابت می‌کند و سه بار برای راه‌یابی به مرحله‌ی گروهی مسابقات The International پیشین به این تیم کمک کرده است. بااین‌حال، انتقال وانگ چان‌یو به CDEC او را به ریشه‌ها باز می‌گرداند. این بازیکن کری از سال ۲۰۱۵ و با رقابت در تیم CDEC Youth کارش را آغاز کرد.

مشاهده‌ی اینکه این تغییرات چه تاثیری روی عملکرد هر دو تیم می‌گذارد، جالب خواهد بود. البته هواداران نباید زمان زیادی را برای تماشای بازی‌های آن‌ها منتظر بمانند؛ چرا که مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ESL One Los Angeles Major از تاریخ ۲۹ بهمن (۱۸ فوریه) در منطقه‌ی چین آغاز می‌شود و اگر بخت با آن‌ها یار باشد، شاهد راه‌یابی هر دو تیم به میجور آتی خواهیم بود. شما می‌توانید سایرِ اخبار مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده