// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تعداد کاربران بازی Rainbow Six Siege به ۵۵ میلیون نفر رسید

شرکت یوبیسافت در گزارش مالی سه‌ماهه سوم خود اعلام کرده است که تعداد بازیکنان ثبت شده Rainbow Six Siege به ۵۵ میلیون نفر رسیده است.

بازی Rainbow Six Siege در زمان عرضه، بازخوردهای مثبت و منفی مختلفی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد، اما شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر رینبو سیکس سیج، با پشتیبانی مناسب از این بازی توانست آن را به یک بازی تیراندازی تاکتیکی محبوب و پرطرفدار تبدیل کند. طبق آخرین آمار تعداد بازیکنان بازی به ۵۰ میلیون نفر رسیده بود و حال Rainbow Six Siege یک بازی کاملا متفاوت با روز عرضه خود است. هر سال شاهد لیگ Rainbow Six Siege هستیم و همچنین محتویات بسیاری برای بازی عرضه شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوبی سافت در گزارش مالی سه‌ماهه سوم سال مالی جاری خود اعلام کرده است که تعداد کاربران ثبت شده Rainbow Six Siege، به ۵۵ میلیون نفر رسیده است. این گفته بدین معنا است که رینبو سیکس سیج در کمتر از چند ماه توانسته است پنج میلیون کاربر ثبت شده دیگر را به خود جذب کند و رشد مثبتی داشته باشد. شرکت یوبیسافت قصد دارد تا ۱۰ سال آینده هم از این بازی پشتیبانی کند. در تابستان ۲۰۱۹ بود که وی یو، کارگردان بخش esports رینبو سیکس سیج، اعلام کرده بود که قصد دارند تا ۱۰ سال آینده هم از این بازی پشتیبانی کنند و ۱۰۰ اپراتور دیگر را هم به بازی اضافه کنند.

Rainbow Six Siege یکی از بهترین بازی‌های تیراندازی آنلاین حال حاضر است که در هر فصل تجربه متفاوت و سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از این بازی و پشتیبانی یوبیسافت از آن راضی هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده