// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تیم سازنده بازی Rainbow Six Siege تغییر خواهد کرد

کارگردان خلاق، کارگردان برند و برخی دیگر از اعضای تیم سازنده بازی Rainbow Six Siege قرار است به پروژه‌های دیگر شرکت یوبیسافت منتقل شوند.

برخلاف شروع سختی که Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۵ داشت اما این بازی در طول این چند سال توانست به یک اثر محبوب و موفق در بین طرفداران تبدیل شده است. همچنین این بازی در حال حاضر نیز به‌عنوان یکی از بازی‌های شرکت یوبیسافت که قرار است کماکان فعال باشد شناخته می‌شود. اما برخی از اعضای تیم توسعه‌ی بازی قرار نیست مانند خودِ بازی در این پروژه باقی بمانند؛ به‌طوری که طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که برخی از آن‌ها به سایر پروژه‌های شرکت Ubisoft منتقل می‌شوند.

طبق خبری که یوبیسافت با انتشار یک ویدیو به اشتراک گذاشت گویا قرار است خاویر مارکویز، الکساندر رمی و برخی دیگر از اعضای تیم توسعه‌ی بازی Rainbow Six Siege به پروژه‌های دیگر یوبیسافت منتقل شوند. پیش‌تر تمامی این افراد به همراه لروی آتاناسوف، کارگردان بازی، به‌صورت جدی در حال کار کردن روی Rainbow Six Siege بودند. بخش‌هایی از صحبت‌های مارکویز را در زیر مطالعه می‌کنید:

در توسعه و پشتیبانی از بازی Rainbow Six Siege دوره‌ای سخت و فشرده وجود داشت که همه چیز این بازی را به ما و تیم توسعه وابسته می‌کرد. اما حالا بازی به بلوغ کامل و مراحلی فراتر از آن دست پیدا کرده است و جامعه گیمرهای مختص‌به‌خود را دارد. حالا ما می‌خواهیم افراد جدید، تیم جدید و توسعه‌دهندگانی جدید را برای ادامه راه بازی مسئول کنیم که برای ادامه‌ی حیات آن بسیار مهم است.

در ادامه نیز بخش‌هایی از صحبت‌های رمی را مطالعه می‌کنید:

تیم جدید بازی بسیار عالی است و از افرادی جدید در کنار تعدادی از متخصصین که پیش‌تر روی همین بازی کار کرده‌اند تشکیل شده است. محول کردن این بازی و پروژ‌ه‌ی بزرگ که یکی از بهترین کارهای یوبیسافت است، بسیار سخت و حساس است و تقریبا می‌توانیم بگوییم که بهترین‌ها را برای آن انتخاب کرده‌ایم. حالا هم من دیگر کاری با این بازی ندارم جز این‌که به چشم یک طرفدار به آن نگاه کنم!

Rainbow Six: Siege

حالا باید صبر کرد و دید که در آینده شاهد چه تغییرات منفی یا مثبتی در این بازی محبوب خواهیم بود. لروی برخی از کارهایی را که قرار است تیم جدید توسعه‌ی بازی انجام دهند بیان کرده است. یکی از مواردی که وی به آن اشاره کرد، گسترش دنیای بازی بود که البته هیچ‌گونه جزییاتی از آن منتشر نشده است و مشخص نیست که تیم جدید دقیقا قصد انجام چه کاری را دارد. یکی دیگر از مواردی نیز که وی در مورد آن صحبت کرد، آیتم‌های غیرانحصاری یا فراگیری هستند که قرار است به بازی اضافه شوند و همه بازیکنان امکان استفاده از آن‌ها را خواهند داشت و قطعا روی روند بازی تاثیر زیادی خواهد داشت.

بازی Rainbow Six Siege در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و همان‌طور که در بالا نیز گفته شد، قرار است برای مدت طولانی‌ای میزبان گیمرها و علاقه‌مندان به سبک شوتر تاکتیکال باشد.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده