نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازی‌های Rage و Shadow of the Tomb Raider به زودی از سرویس گیم پس خارج می‌شوند

چندین بازی محبوب از جمله Rage و Shadow of the Tom Raider به‌زودی دیگر در دسترس کاربران گیم پس نخواهند بود.

ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) نام سرویس اشتراک ماهیانه‌ی بازی شرکت مایکروسافت است که طی چند ماه گذشته توانسته‌ است تا نظر میلیون‌ها مشترک را به خود جلب کند. این سرویس صد‌ها بازی را تنها با پرداخت ۱۰ دلار در ماه در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد و حتی می‌توان با پرداخت ۱۵ دلار یک ماه اشتراک سرویس Xbox Live را نیز در کنار گیم پس خریداری کرد که باعث صرفه‌جویی بسیار در هزینه‌های بازیکنان می‌شود. از زمان شروع این سرویس، کاربران همواره لب به تحسین آن گشوده‌اند و روز به روز نیز به آمار مشترکین این سرویس افزوده می‌شود به طوری که بسیاری از افراد، گیم‌پس را یکی از برگ‌های برنده‌ی مایکروسافت در نسل حاضر در برابر رقبا می‌دانند. مایکروسافت نیز از مزیت‌های این سرویس آگاه است و روی آن به‌عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی کنسول نسل بعدی خود یعنی ایکس باکس سری ایکس حساب ویژه‌ای باز کرده است. 

Rage

هر ماه سرویس گیم پس میزبان بازی‌های جدیدی می‌شود که که به همین منظور، برخی از بازی‌های قدیمی‌تر از این سرویس خارج می‌شوند. طبق آخرین اخبار بازی، اپلیکیشن گیم پس نسخه‌ی IOS بازی‌هایی که قرار است تا این ماه از این سرویس خارج شوند را معرفی کرد. طبق این معرفی بازی‌هایی چون بازی Shadow of the Tomb Raider بازی Rage ،بازی The Jackbox Party Pack 2 و بازی Disney Epic Mickey 2: The Power of Two به‌زودی دیگر در دسترس کاربران گیم پس نخواهند بود. در کنار ماه گذشته، این ماه یکی از بزرگترین خروجی‌های گیم‌پس را شامل می‌شود؛ چرا که اسامی بزرگی از لیست بازی‌های این سرویس خط می‌خورند که قطعا نارضایتی برخی از کاربران را به همراه خواهد داشت. بااین حال مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که جای نگرانی نیست چرا که فوریه (ماه جاری میلادی) ماه فوق‌العاده‌ای برای کاربران گیم پس خواهد بود. 

نظر شما راجع به خروج بازی‌های Shadow of the Tomb Raider و نسخه‌ی اول بازی Rage از سرویس گیم پس چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده