نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

نسخه کامل بازی Dreams برای دارندگان نسخه Early Access زودتر منتشر خواهد شد

طبق گفته‌های استودیو مدیا مولکول (Media Molecule)، دارندگان نسخه Early Access می‌توانند نسخه کامل بازی Dreams را سه روز زودتر تجربه کنند.

نسخه کامل بازی Dreams در تاریخ ۲۵ بهمن منتشر خواهد شد، اما بازیکنانی که نسخه Early Access را خریداری کرده‌اند، می‌توانند سه روز زودتر نسخه کامل را تجربه کنند. در مصاحبه‌ای با سایت IGN، استودیو مدیا مولکول تأیید کرد که این بازی در روز ۲۲ بهمن، ساعت ۱۲ ظهر به‌وقت انگلستان برای تمام بازیکنان نسخه Early Access به‌روزرسانی خواهد شد.

Art’s Dream، بزرگترین بسته الحاقی نسخه فعلی Dreams محسوب می‌شود. این بسته الحاقی یک بازی جدید ازطرف استودیو مدیا مولکول است که در آن بازیکنان سبک‌های پلتفرمینگ، تیراندازی، Point ‘n’ Click و غیره را تجربه می‌کنند. بازیکنان نیز به بسته طراحی Art’s Dream دسترسی پیدا خواهند کرد. طراحی‌های علمی-تخیلی، فانتزی و جنایی Art’s Dream که توسط استودیو مدیا مولکول خلق شده‌اند، در این بسته قرار گرفته‌اند و بازیکنان Dreams می‌توانند از آن‌ها برای پروژه‌های استفاده کنند. همچنین دو بسته طراحی دیگر نیز با نام‌های Welcome Home (براساس بازی Homespace) و Ancient Temple در این آپدیت به بازی اضافه خواهند شد.

معرفی جدیدی از بازی Dreams به‌همراه ویدیوهای تمرینی با نام quite a few، در این به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه خواهند شد تا مهارت‌های بازیکنان را ارتقا دهند. رابط کاربری بازی نیز در این آپدیت تغییراتی خواهد کرد تا جستجو و پیدا کردن محتوای خلق شده توسط دیگر بازیکنان، راحت‌تر شود. در کنار این موضوعات، شاهد تغییراتی در قسمت ابزارهای بازی هستیم که نتیجه آن‌ها رفع نواقص و بهینه‌سازی آن‌ها خواهد بود. اگر از ابتدای نسخه‌ی دسترسی زودهنگام، این بازی را تجربه نکرده‌اید، احتمالاً شاهد تغییرات زیادی خواهید بود. استودیو مدیا مولکول از زمان انتشار بازی Dreams، نزدیک به ۱۸ هزار تغییر در بازی اعمال کرده است.

اگر هنوز هم هدف بازی Dreams برای شما نامعلوم است، باید اضافه کنیم که این بازی باتوجه به خلاقیت بازیکن می‌تواند هر بازی را در خود جای دهد. این بازی در حال‌حاضر تنها برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. بازیکنان تاکنون بازی‌هایی چون Cyberpunk 2077 ،The Last of Us Part II و چند پروژه دیگر را با استفاده از بازی Dreams دوباره‌سازی کرده‌اند.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده