// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Cyberpunk 2077 با گرافیک پلی استیشن 1 در Dreams ساخته شد

یوتوبری با استفاده از بازی Dreams، تریلر گیم‌ پلی بازی Cyberpunk 2077 را که در رویداد E3 2018 نمایش داده شد، به شکل یک بازی پلی استیشن 1 بازسازی کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یک یوتوبر با نام Bearly Regal یک ویدیوی ۴ دقیقه‌ای از بازی Cyberpunk 2077 را در بازی Dreams بازسازی کرده است؛ با این تصور که روی کنسول پلی استیشن 1 در حال اجرا است. به زبان ساده‌تر، وی تریلر گیم‌پلی Cyberpunk 2077 را که در رویداد E3 2018 منتشر شد، به شکل یک بازی کنسول پلی استیشن 1 بازسازی کرده است و آن را Cyberpunk 1977 نام‌گذاری کرده است. می‌توانید این ویدیوی ۴ دقیقه‌ای را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر محیط دوبعدی و جالب این اثر، می‌توانید ببینید که بازی‌های شوتر اول شخص آن زمان به چه شکل بوده‌اند. ساخت این ویدیو با این جزییات و زیبایی بسیار تحسین آمیز است و حس و حالی خوب و نوستالژی به کسانی که با کنسول محبوب پلی استیشن 1 وارد دنیای بازی‌های ویدیویی شده‌اند، می‌دهد. این یوتیوبر پیش‌تر با استفاده از بازی دریمز برای بازی‌های دیگر نیز چنین ویدیوهایی ساخته است. در واقع به این فرآیند که بازی‌های مدرن را با گرافیک قدیمی بازسازی می‌کنند، Demake گفته می‌شود.

نظرات خود را در مورد این ویدیوی زیبا با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده