// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Warcraft 3: Reforged کمترین میانگین امتیاز را از کاربران در متاکریتیک گرفت

با عرضه شدن Warcraft 3: Reforged، این بازی با میانگین امتیاز ۰.۵، کمترین امتیاز از سوی کاربران را در سایت متاکریتیک گرفت.

بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر Warcraft 3: Reforged، اعلام کرده بود که ازطریق این بازی سعی دارد خاطرات کاربران قدیمی را زنده کند و تجربه‌ای نوستالژی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. چندی پیش Warcraft 3: Reforged عرضه شد و نتوانست نظر مثبت کاربران و منتقدان را جلب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ۲۰ هزار نفر نظر خود را برای این بازی کلاسیک در متاکریتیک ثبت کرده‌اند. مشکلات اعلام شده شامل مواردی مثل خوب نبودن اتصال اینترنت در داخل بازی، وعده‌های دروغین بلیزارد و ویژگی‌هایی که در بازی قرار نگرفته است، می‌شود. به‌‌عبارتی میانگین نمرات کاربران برای بازی Warcraft 3: Reforged امتیاز ۰.۵ از ۱۰ است. یکی از کاربران ناراضی در مورد بازی نوشته است:

نخرید، نخرید، نخرید. یک محصول که بی مورد گران‌قیمت است و همانند پوسته‌ای است که HD شده است و حتی وعده‌های اعلام شده را هم در خود جای نداده است.

این در حالی است که منتقدان از Warcraft 3: Reforged به‌عنوان یک بازی متوسط یاد کرده‌اند. بعضی از آن‌ها گفته‌اند که Warcraft 3: Reforged یک ریمستر کاملا ساده و کلاسیک است که از نظر محتوا همان تجربه‌ی قدیمی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Warcraft 3: Reforged را تجربه کرده‌اید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده