// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه ساخت نسخه جدید Silent Hill با تصویر جدید کوجیما پروداکشنز قوت یافت

استودیو کوجیما پروداکشنز به‌تازگی تصویری را منتشر کرده که شایعات حول ساخت نسخه جدید Silent Hills توسط این استودیو را داغ‌تر کرده است.

چندی پیش بود که شایعاتی منتشر شد حول اینکه استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال خرید حق امتیاز ساخت بازی Silent Hill است؛ بازی‌ای که قبل از ساخته شدن Death Stranding، هیدئو کوجیما درکنار همکاران خود در کونامی (Konami) روی آن کار می‌کرد. این در حالی است که به‌تازگی حساب کاربری توییتر کوجیما پروداکشنز تصویری را منتشر کرده و در توضیحات آن اعلام کرده است که به‌زودی اطلاعات جدیدی را از پروژه آینده خود منتشر می‌کنند.

kojima productions

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران با بزرگ‌نمایی این تصویر متوجه شده‌اند که اطلاعاتی از پروژه بعدی استودیو کوجیما پروداکشنز، هفته آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرد. جالب‌ترین نکته در مورد توییت و تصویر منتشر شده، به‌واژه Silent در توییت و همچنین عبارت Pyramid روی مداد اکی سایتو مربوط می‌شود. این موارد اشاره غیرمستقیمی به سایلنت هیل و پیرامید هد معروف دارد، اما امکان دارد کوجیما پروداکشنز در روزهای آینده مورد دیگری را برای کاربران خود درنظر گرفته باشد.

اواخر سال ۲۰۱۹، هیدئو کوجیما توییتی را منتشر کرد که نشان می‌داد وی به‌تنهایی در دفتر کوجیما پروداکشنز درحال کار کردن روی پروژه بعدی است. نکته توییت کوجیما، به‌تصویر پس‌زمینه نمایشگر مربوط می‌شود که شاهد تپه (اشاره به کلمه Hill) هستیم. همچنین هیدئو کوجیما در توییت دیگری اعلام کرده بود که برای ساخت دمو P.T فیلم ترسناک The Eye را تماشا کرده است تا بتواند اتمسفر ترسناکی را خلق کند،‌ اما به‌دلیل ترسناک بودن بیش از حد این فیلم، آن را تمام نکرده است. در این توییت او اعلام کرده آیا باید تماشای فیلم را به اتمام برساند؟ 

کوجیما پروداکشنز

تمامی این موارد می‌توانند خبر از نسخه جدید Silent Hill دهند که توسط هیدئو کوجیما و تیم او ساخته خواهد شد یا اینکه پروژه بعدی کوجیما پروداکشنز اصلا ارتباطی با سایلنت هیل نخواهد داشت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در سال ۲۰۱۷ ماساهیرو ایتو، یکی از آرتیست‌های سایلنت هیل در جریان یک توییت اعلام کرده بود که اگر قرار باشد روزی نسخه جدید این مجموعه را بسازد، از پیرامید هد استفاده نخواهد کرد یا او را در بخش آغازین بازی خواهد کشت. حال وی تقریبا ۱۰ ساعت پیش توییت جدیدی را منتشر کرده و نوشته است که پیرامید هد روحت شاد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده