// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳

شایعه: کوجیما در ساخت Silent Hill بعدی با کونامی همکاری می‌کند

براساس شایعه‌ای که در Reddit منتشر شده، هیدئو کوجیما در حال مذاکره با کونامی برای کار روی سایلنت هیل بعدی است.

پس از واکنش‌های بسیار مثبت به بازی PT ساخت Hideo Kojima، طرفداران بازی‌های ترسناک منتظر بودند که ببینند کوجیما در دنیای Silent Hill چه می‌کند؛ او قرار بود با همکاری شرکت Konami، روی بازی Silent Hills کار کند که متاسفانه ساخت آن بازی لغو شد. کوجیما از کونامی جدا شد و از این سری پرطرفدار، از سال ۲۰۱۲ خبری نیست. 

با جدایی بحث برانگیز کوجیما از کونامی، طرفداران دیگر امیدی به کار او روی سایلنت هیل نداشتند. با این حال، شایعه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند که کوجیما در حال مذاکره با کونامی برای انجام این کار و ساخت یک Silent Hill جدید است. این شایعه توسط یکی از کاربران ردیت منتشر شده که گفته می‌شود به مدیران بورد این بازی در Reddit شواهدی در این راستا ارائه داده که باعث شده پست او پاک نشود. مشخصا نمی‌توان اعتماد صد درصدی به این ادعا داشت و باید تا زمان انتشار اخبار رسمی منتظر ماند. 

ظاهرا کونامی مالکیت معنوی سایلنت هیل را به Kojima Productions قرض داده است

براساس گفته‌های این فرد، کوجیما پس از پایان ساخت Death Stranding صحبت‌ها را با کونامی شروع کرده است. ظاهرا «معامله» انجام شده و کونامی مالکیت معنوی (IP) سایلنت هیل را به Kojima Productions قرض داده است. شرکت Kojima Productions و یک شرکت ثالث که نامی از آن برده نشده، سرمایه‌گذاری برای ساخت این بازی را انجام می‌دهند. کونامی فقط در تعیین شخصیت اصلی نقش خواهد داشت و باقی تصمیمات خلاقانه‌ی بازی بر عهده‌ی کوجیما پروداکشنز خواهد بود. نورمن ریداس در این پروژه حضور ندارد؛ اما لیست بازیگران همانند Death Stranding شامل نام‌های بزرگ خواهد بود:

کونامی و کوجیما در حال حاضر در حال مذاکره برای ساخت سایلنت هیل جدید هستند. 

درست شنیدید و قصد ندارم که با احساسات شما بازی کنم! من تصمیم گرفتم که به خاطر احترامی که برای جامعه‌ی طرفداران سایلنت هیل قائلم، علی رغم کوچک بودن این Subreddit آن را در اینجا منتشر کنم. چیزهایی که تا به اینجا می‌دانم:

  • از زمانی که ساخت Death Stranding به پایان رسید، من از این مساله مطلع بودم. به این دلیل برای انتشار آن صبر کردم که در آن زمان، قبل از رخ دادن اتفاقات خاصی کسی حرف مرا باور نمی‌کرد (صحبت‌های کوجیما راجع به علاقه به ساخت یک بازی ترسناک جدید و جدایی ایمایزومی از Kojima Productions). 
  • هنوز همه چیز قطعی نیست، اما کونامی و کوجیما در حال حاضر در مرحله‌ی صحبت راجع به پیش تولید هستند. به نظر می‌رسد که مذاکرات آن‌ها به نتیجه رسیده باشد و کونامی مالکیت معنوی سایلنت هیل را به کوجیما پروداکشنز قرض خواهد داد. سرمایه‌گذاری تولید توسط خود شرکت Kojima Productions انجام می‌شود و یک شرکت ثالث (مایکروسافت، سونی یا حتی استیم، که البته مطمئن نیستم کدام) به آن‌ها کمک خواهد کرد. کونامی بازیگر اصلی بازی را مشخص می‌کند، اما به جز این مورد، همان طور که از قبل قرار بود، کارگردانی کامل بازی در دست کوجیما است. 
  • دلیل جدایی کنیچیرو ایمایزومی از کوجیما پروداکشنز، مذاکرات کونامی و کوجیما بود. ایمایزومی به هیچ‌وجه علاقه‌ای به کار با کونامی، حتی به صورت غیرمستقیم، نداشت. کوجیما دوست دارد که Silent Hill PT را به اتمام برساند و معتقد است که هواداران مستحق آن هستند، حتی اگر لازم باشد برای این کار تا حدی غرور خود را زیر پا بگذارد. ایمایزومی سعی داشت وی را از این کار منصرف کند که موفق نشد. 
  • نگرش اولیه نسبت به Silent Hill PT مشابه قبل خواهد بود و شخصیت اصلی متفاوت است (خبری از نورمن ریداس نیست!). آن‌ها سعی دارند که تا جای ممکن نام‌های شهیر را در پروژه‌ی خود جای دهند. 
  • بازی برخلاف تیزر PT، در نمای سوم شخص ساخته می‌شود. 
  • مشکلات کوجیما با کونامی، فقط مربوط به Metal Gear Solid V بود و ربطی به سایلنت هیل نداشت. 
  • به نظر می‌رسد که با ساخت Death Stranding از صفر، و موفقیت آن در سرتاسر جهان، دید کونامی نسبت به کوجیما کمی متفاوت شده و روی او حساب بیشتری باز می‌کنند. 
  • ما در اینترنت هستیم؛ اگر حرف‌های من را باور نمی‌کنید سرزنشتان نمی‌کنم. اما اگر دوباره اتفاق خاصی نیفتد، سایلنت هیل به زودی (۲۰۲۰، یا در TGA امسال اگر خوش شانس باشیم) معرفی می‌شود.

بازی PT سایلنت هیل

بازی PT در سال ۲۰۱۴ به عنوان یک تیزر قابل بازی برای Silent Hills منتشر شد.

باز هم تاکید داریم که هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات به تایید نرسیده و با منقضی شدن دامنه‌ی وبسایت Silent Hill، شک‌ها نسبت به آن بیشتر می‌شود. با این حال، شخص منتشر کننده‌ی این مطالب به مدیران این بورد شواهدی ارائه داده که باعث شده آن‌ها پست وی پاک نکنند؛ از این رو، نمی‌توان آن‌ها را به طور کامل رد کرد. 

علاوه بر این، کوجیما در صحبت‌هایی اظهار داشته که بازی بعدی Kojima Productions یک بازی ترسناک خواهد بود. این بازی می‌تواند یک اثر کاملا جدید باشد و خبری هم از سایلنت هیل نباشد، اما طرفداران بسیار مشتاقند که برداشت کوجیما از PT/Silent Hills کامل شود.


منبع GameRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده