// جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

آپدیت 1.5 بازی Stardew Valley معرفی شد

به‌ر‌وزرسانی رایگان 1.5 به مناسبت سالگرد چهارسالگی بازی Stardew Valley معرفی شد.

بازی شبیه‌ ساز کشاورزی و زندگی روستایی محبوب استودیوی ConcernedApe یعنی بازی Stardew Valley به‌تازگی ۴ ساله شده است و به همین مناسبت سازنده‌ی این بازی یعنی اریک بارون (Eric Barone) اعلام کرده است که این بازی یک آپدیت رایگان دریافت خواهد کرد. جزئیات بیشتری راجع به محتویات این آپدیت هنوز اعلام نشده است.

 بارون در توییت خود اعلام کرد که آپدیت 1.5 بازی Stardew Valley هم‌اکنون در دست ساخت است و همچنین در این توییت از طرفداران این بازی بابت توییت‌های‌شان تشکر کرد و سالگرد ۴ سالگی این بازی را نیز تبریک گفت.

از همه به‌خاطر تبریک‌های سالگرد ۴ سالگی بازی Stardew Valley تشکر می‌کنم. این مسیر برای من لذت بخش بوده است و من چشم به راه یک سال عالی دیگر هستم! اکنون که آپدیت 1.4 روی تمام سیستم‌های عامل موجود عرضه شده است، من می‌خواهم اعلام کنم که یک به‌روزرسانی رایگان دیگر (1.5) نیز عرضه خواهد شد که هم‌اکنون در دست ساخت است.

بارون اعلام کرد که به‌روزرسانی 1.5 یک به‌روزرسانی رایگان است و شامل محتویات زیادی خواهد بود. آخرین آپدیت بازی Stardew Valley یعنی آپدیت 1.4، محتویات زیادی را مانند توانایی ابراز علاقه به همسرتان، اضافه شدن سینما، مدل‌های موی جدید، ۱۸۱ پیراهن به همراه آیتم‌های پوشیدنی بیشتر، آهنگ‌های جدید و محتویات بسیار بیشتری را به بازی اضافه کرد که می‌توانید فهرست طویل این تغییرات را ازطریق سایت رسمی این بازی مطالعه کنید.

تا به الان هیچ اطلاعاتی درمورد اینکه چه نوع محتوایی در به‌ روزرسانی 1.5 بازی Stardew Valley عرضه خواهد شد در دسترس نیست. بارون در این‌باره توضیح داد که او هیچ برنامه‌ای برای انتشار DLC غیر رایگان برای این بازی ندارد اما قصد دارد بازی‌های بیشتری را در آینده منتشر کند. ما کمی پیش متوجه شدیم که ممکن است پروژه جدید این استودیو یک بازی در جهان بازی Stardew Valley باشد اما بارون در این‌باره از هواداران تقاضا کرد آرامش خود را حفظ کنند.

بازی Stardew Valley درحال‌حاضر در دسترسِ کاربران کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، iOS، اندروید و نینتندو سوییچ قرار دارد. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده