نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

استریم دوم Yacht Club Games Presents فردا پخش خواهد شد

رویداد داخلی استودیوی Yacht Club Games فردا ۷ اسفند از طریق کانال یوتیوب و توییچ این استودیو استریم خواهد شد.

باتوجه به این که استودیوی Yacht Club Games پروژه توسعه بازی‌های Shovel Knight: Treasure Trove و Shovel Knight Showdown را به پایان رسانده‌ است، حالا باید دید که برنامه‌های بعدی این شرکت به چه شکل ادامه خواهد داشت. این استودیو تاکنون تنها یک بازی جدید با عنوان Shovel Knight Dig معرفی کرده که این بازی نیز با همکاری یک شرکت دیگر توسعه پیدا می‌کند. از طرفی، براساس مصاحبه‌ی اخیر توسعه‌دهندگان Yacht Club در پادکست Nintendo Power، می‌دانیم که این استودیو علاقه‌مند است تا به ساخت بازی‌های بیشتر در مجموعه Shovel Knight ادامه دهد. حالا و با برگزاری رویداد دوم Yacht Club Games Presents به احتمال زیاد، به زودی اخبار بیشتری را در این خصوص دریافت خواهیم کرد.

استریم رویداد Yacht Club Games Presents تا حد زیادی به رویدادهای Nintendo Direct شباهت دارد. اولین رویداد آن‌ها، با معرفی Shovel Knight Dig  و بازی‌های دیگر این مجموعه همراه بود و اطلاعات زیادی را درباره بازی‌های جدید این استودیو مشخص کرد.

اما باید چه انتظاراتی از استریم جدید Yacht Club داشته باشیم؟ در صفحه اختصاصی این رویداد در وبسایت رسمی Yacht Club Games نوشته شده که انتشار اخبار جدید در رابطه با بازی‌های Cyber Shadow و Shovel Knight قطعی بوده و در این بین، اخبار غیر منتظره‌ای منتشر خواهد شد که «هیچ‌یک از هواداران انتظار آن را نخواهند داشت.» به احتمال زیاد، بخش دوم این خبر، به معرفی یک بازی جدید اشاره می‌کند. اما با توجه به این که Yacht Club فعلاً تمرکز خود را روی مجموعه Shovel Knight قرار داده است، نباید انتظار یک بازی کاملاً جدید را داشته باشیم. لذا به نظر می‌رسد که بازی‌های جدید این شرکت نیز به دنیای Shovel Knight طراحی شوند. از طرفی با توجه به وعده‌ی واضحی که در متن پیش نمایش این رویداد داده شده، عدم ارائه‌ی یک بازی جدید، موجب تعجب علاقه‌مندان خواهد شد.

رویداد دوم Yacht Club Games Presents در تاریخ ۲۶ فوریه (فردا) و از سال ۹ صبح الی ۱۲ ظهر به وقت محلی برگزار می‌شود. شما می‌توانید از طریق کانال‌های یوتیوب و توییچ، این رویداد را پیگیری کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده