// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵

مایکروسافت رسما اعلام کرد که ایکس باکس سری ایکس ۱۲ ترافلاپس قدرت دارد

کنسول نسل نهم مایکروسافت با نام ایکس باکس سری ایکس در تعطیلات ۲۰۲۰ منتشر می‌شود و به‌صورت رسمی اعلام شده است که ۱۲ ترافلاپس قدرت گرافیکی دارد.

آینده بازی‌های ویدیویی تا این اندازه الهام بخش نبوده است. خلاقیت در بازی‌های ویدیویی شکوفا خواهد شد و ازطرفی، سرویس‌های جدید به شما اجازه می‌دهند تا بازی‌های جدیدتری را تجربه کنید و شما را بیش‌ازپیش به سازنده‌ها و استریمرهای مورد علاقه خود نزدیک‌تر می‌کند. سرویس ابری به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌‌ها را با کیفیتی در حد کنسول‌ها، در هر نقطه‌ای که هستید، تجربه کنید. برای خیلی از ما هم هیچ چیز هیجان‌انگیزتر ار از طلوع نسل جدید کنسول‌های ویدیویی نیست.

مایکروسافت می‌داند که شما منتظر هستید تا در نسل جدید کنسول‌های ویدیویی، پیشرفت دستاوردهای جدیدی در گرافیک و سرعت پردازشگرها مشاهده کنید که ترکیب این دو مورد، باعث خلق بازی‌هایی می‌شود که به شما حس خارق‌العاده‌ای را القا می‌کند. این موارد زمانی تحقق پیدا می‌کند که شاهد نوآوری‌هایی در پردازنده، گرافیک و همچنین تکنولوژی‌های حافظه‌های ذخیره‌سازی باشیم که بدون ذره‌ای وقفه، داستان‌ها و ساخته‌های جدیدی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس را به‌عنوان برنامه نسل آینده خود درنظر گرفته است که به‌واسطه انرژی که کاربران ازطریق بازخوردهای خود به آن‌ها داده‌اند، توسعه یافته است. 

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، وبسایت رسمی ایکس باکس رسما اعلام کرده است که کنسول نسل آینده این شرکت ۱۲ ترافلاپس قدرت گرافیکی دارد. همچنین حساب کاربری ایکس باکس تصویر دیگری را منتشر کرده است که بعضی از ویژگی‌های این کنسول قدرتمند را نشان می‌دهد. ایکس‌باکس سری ایکس دارای پردازنده Zen 2 شخصی‌سازی شده و همچنین RDNA (اسم رمز ریزگرد پردازنده‌های گرافیکی ای‌ام‌دی) شخصی‌سازی شده است. 

ایکس باکس سری ایکس

همچنین ویژگی VRS یا همان سایه‌گذاری متغیر به سازنده‌ها اجازه می‌دهد تا جزئیات بصری بیشتری را در بازی‌های خود به‌نمایش بگذارند. از دیگر ویژگی‌های این کنسول هم می‌توان به ری‌تریسینگ اشاره کرد که نورپردازی‌های بهتری را ارائه می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده