نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

شهردار بوستون از سونی درخواست کرده تا به رویداد PAX East برگردد

مارتی والش شهردار بوستون ضمن اشاره به پایین بودن احتمال ابتلا به ویروس کرونا در این شهر، از سونی خواست که برای شرکت در رویداد PAX 2020 تجدید نظر کند.

سونی و پلی‌ استیشن اخیراً از حضور در رویدادها و کنفرانس‌های مختلفی کناره‌گیری کرده‌اند که تازه‌ترین موارد آن به به کنفرانس‌های GDC و  PAX East مربوط می‌شود. ظاهراً سونی در توضیحاتی که در بیانیه‌ی خود ارائه کرده است، فراگیر شدن ویروس جدید کرونا را دلیل براین تصمیم خود می‌داند. اما به نظر می‌رسد که Marty Walsh شهردار بوستون که میزبان برگزاری رویداد PAX East محسوب می‌شود، از این تصمیم سونی اظهار نارضایتی کرده و در نامه‌ی رسمی خود خطاب به این شرکت، از کنیچیرو یوشیدا درخواست کرده تا در تصمیم خود تجدید نظر کند.

این نامه که توسط وبسایت WCVB منتشر شده است، به این نکته اشاره می‌کند که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در بوستون «بسیار پایین» بوده و تنها نتیجه آزمایش یک مورد از افرادی که مشکوک به ابتلا به این بیماری بودند مثبت گزارش شده که حال عمومی وی نیز رو به بهبودی است. Walsh در این نامه می‌نویسد:

این ترس‌ها فقط موجب تقویت یک‌سری رفتارهای مضر و کلیشه‌ای در جامعه می‌شود؛ چیزی که آسیایی‌ها تلاش زیادی برای از بین بردن آن کرده‌اند. این ترس‌های بی‌مورد، بدترین انگیزه‌های ما مثل بدبینی و شک و تردید نسبت به تک تک افرادی را که در جامعه می‌بینیم تحریک می‌کنند. این رفتار موجب می‌شود تا ما عملاً ارتباط خودمان را با همه قطع کرده و فرصت‌ها و ارتباطاتی را که این شهر جهانی برای ما فراهم کرده است، از دست بدهیم.

شما به عنوان یک شرکت بزرگ و بین‌المللی فرصت این را دارید که الگوی رفتار خوبی برای مخاطبان خود باشید. شما به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تکنولوژی وظیفه دارید تا ثابت کنید انگیزه‌ی تصمیمات شما از حقایق نشأت می‌گیرند، نه از ترس‌ها و شایعات.

Pax East

تاکنون ۳۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا گزارش شده که البته هیچ‌یک از این افراد فوت نکرده‌اند. مسئولین برگزاری رویداد PAX East به مخاطبان خود اطمینان داده‌اند که فضای برگزاری این مراسم را به‌طور مرتب نظافت و ضدعفونی خواهند کرد.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که قرار بود در کنفرانس سونی در PAX East 2020 رخ دهد، فراهم شدن امکان دسترسی به اولین دموی قابل بازی The Last of Us Part II بود که حالا و با کناره‌گیری این شرکت از حضور در این رویداد، طرفداران The Last of Us باید تا ۲۹ می ۲۰۲۰ (دهم فروردین‌ماه سال ۹۹) و انتشار رسمی این بازی صبر کنند.

رویداد PAX East از پنج‌شنبه ۵ اسفند آغاز شده و تا یکشنبه هفته بعد ادامه خواهد داشت. سونی به صورت رسمی اعلام کرده که امسال در PAX East و GDC حضور نخواهد داشت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده