نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ویدیویی کوتاه از طراحی جدید استودیوی Insomniac Games منتشر شد

پس از اینکه چندی پیش سونی استودیوی Insomniac Games را خریداری کرد، حال ویدیویی منتشر شده است که طراحی جدید این استودیو و تفاوت‌های آن با گذشته را نشان می‌دهد.

استودیوی Insomniac Games سالیان زیادی همکاری تنگاتنگ و حتی برای گیمرها لذت‌بخشی را با سونی و پلتفرم پلی استیشن داشته است. همکاری‌هایی که منجر به خلق آثار پرطرفدار و محبوبی چون Ratchet and Clank و بازی موفق Spider Man شده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مدت‌ها سونی به‌دنبال خرید این استودیوی آمریکایی بود و بارها شایعاتی نیز پیرامون این قضییه منتشر می‌شد. در نهایت در اواخر سال ۲۰۱۹ بود که سونی به این خواسته خود رسید و این همکاری دیرینه با خرید اینسامنیاک گیمز وارد مرحله جدیدی شد. همان‌طور که احتمالا از جزییات این قرارداد اطلاع دارید، طبق اطلاعات منتشر شده، سونی برای رسیدن به این هدف خود حدود ۲۲۹ میلیون دلار نیز هزینه کرده است.

حال اما در تازه‌ترین اخبار بازی، جیمز استیونسون، مدیر روابط عمومی اینسامنیاک گیمز در یک اقدام جالب با انتشار ویدیویی بیننده‌ها را به سفری کوتاه به داخل استودیوی خود دعوت می‌کند. در این تور مجازی با تغییرات ایجاد شده در طراحی داخلی این استودیو نسبت به گذشته آشنا شده و توضیحاتی نیز داده می‌شود که برای حدود پانزده سال بازی‌های اینسامنیاک گیمز در این مکان ساخته شده است. در ادامه می‌تواند این ویدیوی کوتاه اما جذاب را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

علی‌رغم اینکه هنوز جزییات و اطلاعات دقیقی از بازی‌های آینده استودیوی اینسامنیاک گیمز منتشر نشده است، اما براساس شایعات به‌نظر می‌رسد دنباله بازی Spider Man و همین‌طور نسخه جدید بازی Ratchet and Clank در برنامه‌های آینده این استودیو برای نسل نهم کنسول‌های خانگی و انحصاری پلی استیشن 5 است.

اگر شما هم خاطراتی از بازی‌های اینسامنیاک گیمز دارید، لطفا آنها را با ما نیز در میان گذاشته و به‌نظر شما کدامیک از آثار تولیدشده این استودیو نقطه عطف آن به‌حساب می‌آید؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده