نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

آپدیت جدید Session با محوریت سیستم کنترل جدید این بازی منتشر شد

آپدیت جدید بازی Session از استودیوی Crea-ture با معرفی سیستم کنترل جدید این بازی که از بازی کلاسیک Skate الگوبرداری شده است، هم‌اکنون قابل دریافت است.

استودیوی کریچر (Crea-true Studios) آپدیت 0.0.0.3 بازی Session را منتشر کرد. این بازی، که دنباله معنوی بازی کلاسیک Skate محسوب می‌شود، در جدیدترین به‌روزرسانی خود، تغییرات گسترده‌ای را به خود می‌بیند. مهم‌ترین موردی که در فهرست تغییرات این بازی دیده می‌شود، سیستم کنترل جدید Legacy یا همان سیستم کنترل بازی کلاسیک Skate است. در توضیحاتی که به همراه این آپدیت منتشر شده می‌خوانیم:

حالا شما می‌توانید بازی Session را با سبک آشناتری تجربه کنید. در این سیستم، از استیک سمت چپ کنترلر برای تغییر جهت مسیر حرکت و از استیک راست برای اعمال ترفندها و حرکات نمایشی استفاده می‌شود.

دانلود از آپارات

البته آپدیت جدید بازی Session تنها محدود به این تغییر نمی‌شود. محتوای این به‌روزرسانی، یک سری اصلاحات گرافیکی جدید را در لوکیشن «crea-ture park» اعمال کرده و انیمیشن‌های جدید چرخش و لیز خوردن را در کنار چند تغییر ریز و درشت دیگری که در سیستم حرکات نمایشی بازی اضافه شده، معرفی می‌کند. ضمن این‌که با دانلود و نصب این آپدیت، چند موسیقی متن جدید نیز به مجموعه‌ی آهنگ‌های بازی اضافه خواهد شد. در توضیحاتی که توسط توسعه‌دهندگان Crea-ture منتشر شده، می‌خوانیم:

یک ایستگاه رادیویی جدید با همکاری Chillhop Music به بازی اضافه خواهد شد. Chillhop Music یکی از پیشگامان سبک lo-fi و موسیقی بدون متن هیپ هاپ است که آمار استریم آثار آن‌ها در سال ۲۰۱۹ از ۱.۲ میلیارد ‌بار فراتر رفته است. محتوای این آپدیت ۲۲ ترک از موسیقی Lo-Fi را در خود جا می‌دهد.

علاوه‌بر این موارد، اصلاح و برطرف کردن بسیاری از باگ‌ها و ایرادات بازی نیز بخش دیگری از آپدیت 0.0.0.3 را تشکیل می‌دهند. توسعه‌دهندگان این بازی، در ادامه‌ی توضیحات خود، پیام مهمی را برای افرادی که در در نسخه استیم بازی Session از ماد استفاده می‌کنند، اعلام کرده‌اند. بر این اساس، تمامی افرادی که نسخه‌های قبل از پچ 0.0.0.3 را ماد کرده‌اند، هنگام اجرای آپدیت جدید این بازی خطای «FATAL ERROR» را دریافت خواهند کرد. راه حل این مشکل نیز مانند نسخه 0.0.0.2 این بازی، لغو نصب پچ EZPZ خواهد بود. اگر بعد از این کار نیز همچنان ارور مذکور را دریافت کردید، باید نسبت به تهیه یک بک‌آپ و حذف و نصب مجدد آن اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر باید به صفحه‌ی مربوط به این بازی در Steam Community مراجعه کنید.

درحالی که انتشار این آپدیت موجب خوشحالی و رضایت بسیاری از طرفداران Session شده است، Crea-ture از برنامه‌های خود برای گسترش مخاطبان این بازی با عرضه‌ی نسخه ایکس باکس وان این بازی خبر می‌دهد. این استودیو، با همکاری استودیوی iLLOGIKA نسخه ایکس‌باکس این بازی که قبلاً نسبت به معرفی آن اقدام کرده بود را بهار سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد. البته استفاده از لفظ «کنسول» به جای ذکر نام دقیق ایکس‌باکس وان موجب شده تا شایعاتی مبنی بر احتمال انتشار نسخه نینتندو سوییچ و پلی‌ استیشن 4 این بازی نیز بین علاقه‌مندان دست به دست شود.

بازی Session هم‌اکنون به‌صورت Early Access برای پی‌ سی در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده