// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰

بازی Session بهار سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس عرضه خواهد شد

تاریخ انتشار نسخه‌ی ایکس باکس بازی Session باری دیگر تا بهار سال ۲۰۲۰ میلادی تاخیر خورد.

Session یک بازی شبیه‌ساز ورزش اسکیت‌برد است که چندی پیش برای کامپیوتر به شکل Early Access منتشر شد و از قضا توانست با کیفیت خوبش نظرات طرفداران این ورزش را هم جلب کند. سازنده‌ی این بازی یعنی استودیو Crea-ture در جریان نمایشگاه E3 2018 اعلام کرده بود که این اثر برای ایکس باکس وان هم منتشر خواهد شد اما چندی پیش سازندگان این بازی طی بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کردند که این بازی تاخیر خورده است.

 بااین‌حال به‌تازگی و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Crea-ture واقع در مونترال با انتشار توییتی اطلاعات بیشتری درباره‌ی زمان انتشار بازی Session برای ایکس‌باکس وان منتشر کرد. آن‌ها اعلام کردند که برای کمک در عرضه‌ی پورت این بازی برای ایکس‌باکس با استودیو مستقل Illogika همکاری خواهند کرد. استودیو Illogika به‌طور کامل روی بخش کنسول متمرکز خواهد بود و در همین حین استودیوی کریچر (Crea-ture Studios) روی به‌روز رسانی ساخت این بازی روی پی سی کار خواهد کرد.

از آنجا که از ما خواسته‌اید تا درباره‌ی فرایند ساخت نسخه‌ی ایکس باکس بازی Session شفاف‌تر عمل کنیم، ما تصمیم گرفتیم تا بالاخره سکوت استودیویی را بشکنیم تا اطلاعاتی را درمورد روند ساخت این بازی و دلیل افزایش تیم سازنده با شما به اشتراک بگذاریم. ما برای سریع‌تر شدن روند ساخت پورت بازی Session برای ایکس‌باکس با یک استودیو به‌نام Illogika همکاری کردیم تا یک تیم کامل را برای ساخت نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی کنار خود داشته باشیم. به دلیل گسترش توسعه دهندگان این بازی، ما اکنون یک جدول زمانی قطعی برای عرضه‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس بازی Session در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی داریم.

آن‌ها همچنین در دیسکورد (Discord) در این رابطه اعلام کردند:

ما با یک استودیوی با تجربه به‌نام Illogika همکاری کرده‌ایم و آنها با ما در ساخت نسخه‌ی ایکس‌ باکس همکاری خواهند کرد! این همکاری به ما کمک می‌کند که بتوانیم بازی Session را سریع‌تر به ایکس‌باکس‌های شما بیاوریم. اکنون در حالی که ما همچنان روی پیشرفت و ساخت Session متمرکز هستیم، یک تیم اختصاصی نیز داریم که روی نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی کار خواهد کرد!

بازی Session هم‌اکنون به‌صورت Early Access برای پی‌ سی در دسترس است و همچنین نسخه‌ی ایکس‌باکس وان این بازی نیز در بهار ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده