نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

اولین پوسترهای فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین پوسترهای رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که به نزدیک بودن به زمان انتشار آن اشاره می‌کند.

ماه فروردین امسال بود که شبکه Netflix سرانجام از تمدید سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوسترهای رسمی فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. شبکه نت فلیکس به‌تازگی ۸ پوستر از فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا را منتشر کرده که تمرکز ۷ پوستر در واقع روی شخصیت‌های اصلی سریال است. تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، از جمله بازیگران و اعضای خانواده هارگریوز هستند که برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند و در این پوسترها دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

همچنین پوستر دیگری نیز در بین این پوسترها دیده می‌شود که اشاره به این دارد که آن‌ها در چه دوره زمانی هستند که اشاره‌ای به پایان فصل اول و کلیف‌هنگر آن دارد. شبکه نتفلیکس پیش از این تایید کرده بود که فصل دوم سریال The Umbrella Academy در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و با توجه به شروع تبلیغات آن می‌توان انتظار داشت به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد زمان انتشار فصل دوم منتشر شود. علاوه‌بر هفت بازیگر اصلی، ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به کمپانی دارک هورس کامیکز تولید می‌شود.

سریال The Umbrella Academy داستان یک گروه از ابرقهرمانی را دنبال می‌کند که همگی به شکل غیر عادی به دنیا آمده‌اند و با توجه به توانایی‌های ذاتی‌ای که در اختیار دارند، تحت سرپرستی شخصی به نام رجینالد هارگریوز درمی‌آیند، اما پس از اینکه هارگریوز به طرز مشکوکی کشته می‌شود، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا به کمک همدیگر راز مرگ رئیس خود را کشف کنند و از آن پرده بردارند و همچنین دنیا نیز قرار است در چند روز آینده به پایان برسد، اما اختلافات خواهران و برادران باعث تغییر همه چیز می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده