نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فهرست صداپیشگان فصل سوم سریال Castlevania منتشر شد

شبکه‌ی نتفلیکس جزئیات بیشتری را از کاراکترها و صداپیشگان فصل سوم سریال «کسلوانیا» منتشر کرد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نتفلیکس جزئیات بیشتری را از کاراکترها و صداپیشگان فصل سوم سریال Castlevania (کسلوانیا) منتشر کرد. براساس اعلام این شبکه، بازیگران برجسته و بزرگی نظیرِ لنس ردیک، بازیگر سریال The Wire (شنود)، بیل نای، بازیگر مجموعه فیلم‌های Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، جیسون آیزکس، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: اکتشاف) و جسیکا براون فیندلی، بازیگر فیلم Downton Abbey (دانتون ابی) به جمع صداپیشگان فصل سوم سریال اضافه می‌شوند. نتفلیکس با انتشار ویدیوی جدیدی بازیگران تازه و قبلی سریال «کسلوانیا» را معرفی کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

فصل سوم سریال Castlevania علاوه‌بر آلوکارد با صداپیشگی جیمز کالیس، ترور بلمونت با صداپیشگی ریچارد آرمیتاژ، سایفا بلنیدز با صداپیشگی الخاندرو رینوز، هکتور با صداپیشگی تئو جیمز، آیزاک با صداپیشگی آدیتاکمبو ام‌کارمک و کارمیلا با صداپیشگی جیمی موری، شامل ۱۰ کارکتر تازه نیز خواهد بود. جسیکا براون فیندلی در نقش لنور، ریلا فوکوشیما در نقش سومی، جیسون آیزکس در نقش قاضی، یاسمین المصری در نقش مورانا، ایوانا میلیچویچ در نقش استریگا، نوید نگهبان در نقش سالا، بیل نای در نقش سن ژرمن، لنس ردیک در نقش کاپیتان، باربارا استیل در نقش میراندا و تورو اوشیکادو در نقش تاکا از بازیگرانی هستند که صداپیشگی کاراکترهای تازه‌ی فصل سوم «کسلوانیا» را برعهده دارند. همچنین به‌تازگی شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Castlevania منتشر کرد.

فصل سوم سریال «کسلوانیا» دارای ۱۰ قسمت است که در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ (۵ مارس ۲۰۲۰) از شبکه‌ی نتفلیکس پخش می‌شود. تولید فصل سوم این انیمیشن بلافاصله پس از آغاز فصل دوم آغاز شد و در این فصل باری دیگر شاهد بازگشت سم دیتز به‌عنوانِ کارگردان، وارن الیس به‌عنوانِ نویسنده/تهیه‌کننده‌ی اجرایی و آدای شانکار، فرد سیبرت و کوین کلد به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی خواهیم بود. در خلاصه‌ی داستان فصل سوم سریال Castlevania آمده است که ترور بلمونت، آخرین بازمانده‌ی خاندان، دیگر تنها نیست و به‌همراهِ دوستانش تلاش می‌کند تا راهی برای نجات بشریت از انقراض به دست دراکولا و شورای خون‌آشامِ شیطانی و مرگبارش پیدا کند. سریال «کسلوانیا» یکی از آثارِ موجود در فهرست انیمه‌های در حال گسترش نتفلیکس است؛ فهرستی که در آن سریال‌های محبوبی نظیرِ Aggretsuko ،Devilman Crybaby و Violet Evergarden دیده می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده