نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

اولین تریلر فصل سوم سریال Castlevania منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر فصل سوم سریال Castlevania را منتشر کرد که حاوی تصاویر جذابی برای طرفداران کسلوانیا است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال Castlevania (کسلوانیا) منتشر شده است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر فصل سوم این انیمیشن سریالی را منتشر کرد که در این تریلر شاهد نمایش تصاویر بسیاری از اتفاقات آن هستیم که وعده یک فصل جذاب و پر از صحنه‌های اکشن را به طرفداران می‌دهد. حال که دراکولا حذف شده، خون آشام‌های دیگر قدرت بسیاری گرفته که شامل آلوکارد و شخصیت‌های جدید نیز می‌شود. در این فصل جنگ علیه انسان‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز نبرد برای نجات زمین به پایان نرسیده است. همچنین در تریلر جدید انیمیشن Castlevania شاهد قدرت گرفتن شخصیت سایفا بلنیدز نیز هستیم که قرار است به ترور بلمونت کمک کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فصل سوم انیمه Castlevania که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۵ مارس‌ ۲۰۲۰ (۱۵ اسفند ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. آدای شانکار، فرد سیبرت و کوین کلد نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل سوم سریال کسلوانیا بازگشته‌اند. ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز، جیمی موری در نقش کارمیلا، تئو جیمز در نقش هکتور و آدیتاکمبو ام‌کرمک در نقش آیزاک از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های فصل سوم انیمیشن Castlevania را بر عهده دارند و همچنین در فصل سوم قرار است شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی نیز باشیم که در حال حاضر اطلاعات زیادی از آن‌ها منتشر نشده است.

طبق خلاصه داستانی که شبکه Netflix از فصل سوم سریال Castlevania منتشر کرده، ترور بلمونت آخرین بازمانده از خاندانش است که دیگر تنها نیست و همراه‌با دوستان و همراهان خود به‌دنبال راهی برای نجات بشریت از زیر دستان باقی‌مانده دراکولا و شورای خون آشامی دیوانه و مرگبارش است. باتوجه‌به تریلر، شخصیت کارمیلا احتمالا شخصیت منفی اصلی فصل سوم خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده