// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی Shadow Of Doom بازی Marvel Ultimate Alliance 3 مشخص شد

شرکت نینتندو اعلام کرده است که بسته الحاقی Shadow Of Doom بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در ماه مارس منتشر خواهد شد.

Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order به‌نوعی یک بازی عجیب محسوب می‌شود؛ چراکه می‌توان آن را بازسازی مجموعه Ultimate Alliance دانست که پیش از این تقریبا از بین رفته بود. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order توسط استودیو تیم نینجا توسعه داده شده است و نینتندو نیز آن را منتشر کرده است. در هر حال این بازی را می‌توان یک ساخته‌ی موفق در نظر گرفت. تاکنون بسته‌های الحاقی زیادی برای این بازی منتشر شده‌اند که روی شخصیت‌های مختلف دنیای مارول تمرکز داشته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس خبری که در حساب توییتر شرکت Nintendo منتشر شده است، جدیدترین بسته الحاقی بازی با نام Fantastic Four: Shadow of Doom قرار است در تاریخ ۲۶ ماه مارس (۷ فروردین ماه ۱۳۹۹) منتشر شود و در آن باید تیم خود را برای شکار ویلن یا شخصیت بدِ معروف، یعنی دکتر دوم (Doctor Doom) آماده کنید. هنوز مشخص نیست که آیا در این DLC شاهد محتواهای جانبی نیز خواهیم بود یا خیر.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3 در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. پیش‌تر خبر معرفی جدیدترین بسته الحاقی این بازی را با نام Rise of the Phoenix مطالعه کرده بودید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده