// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

با لغو کنگره جهانی موبایل، هواوی محصولات جدید خود را آنلاین معرفی می‌کند

طبق اعلام هواوی به‌دنبال لغو کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰، این شرکت محصولات جدید خود را به‌صورت آنلاین معرفی می‌کند.

کنگره جهانی موبایل در سال ۲۰۲۰ یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بود که جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا لغو شد و بسیاری از شرکت‌ها مانند هواوی را در موقعیتی خاص قرار داد. هواوی نیز یکی از صدها شرکتی بود که به واسطه تصمیم سازمان GSMA مبنی بر لغو رویداد MWC 2020 نتوانست محصولات خود را در موعد برنامه‌ریزی شده به‌صورت رسمی معرفی کند.

اما آیا می‌توان به‌دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرایند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟ بدیهی است که شرکت‌ها به‌دنبال راهکاری دیگر باشند. هواوی روشی ایده‌آل را انتخاب کرده است که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال ۲۰۲۰ به این شیوه باشد.

کرونا ویریس

طبق اخبار منتشر شده، شرکت هواوی قصد دارد محصولات مورد نظر خود را برای این دوره در رویدادی اینترنتی و به‌صورت آنلاین در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ساعت ۲۱ به وقت رسمی چین (۱۶:۳۰ به وقت ایران) و به زبان انگلیسی برگزار کند.

در این کنفرانس انتظار می‌رود که هواوی محصولاتی جدید مانند نسخه جدید گوشی Huawei Mate Xs و همچنین محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلت‌های جدید، دستگاه‌های بهره‌مند از فناوری 5G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید خود را به کاربران معرفی کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده