نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴

شایعه: ساخت بازی جدید مارول توسط الکترونیک آرتز

نیک شپشال، از اینسایدرهای شناخته شده‌ی صنعت بازی مدعی شده که بازی جدیدی از دنیای مارول توسط الکترونیک آرتز در دست ساخت است.

مارول پس از اینکه توانسته سهم بزرگی از بازار سینما را به‌دست بیاورد، حالا به‌دنبال ورود و گسترش فعالیتش در دنیای بازی‌های ویدیویی است. درواقع می‌توان بازی Marvel’s Spider-Man را آغازی بر تلاش طولانی مدت مارول برای حضور مؤثر در صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کرد.

از آن زمان بازی‌های متعددی از دنیای مارول در اختیار گیمرها قرار گرفته که Marvel’s Avengers و Marvel’s Guardians of the Galaxy از جمله‌ی این موارد هستند. درحال حاضر طرفداران آثار مارول منتظر بازی Marvel’s Wolverine از استودیوی اینسامنیاک هستند که امید زیادی به موفقیت آن می‌رود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که همچنان بازی‌های دیگری از مارول برای آینده برنامه‌ریزی شده است.

نیک شپشال از اینسایدرهای شناخته شده‌ای است که به‌تازگی خبر هیجان انگیزی را در جدیدترین اپیزود پادکست Xbox Era منتشر کرده است. براساس ادعای این منبع غیررسمی، بازی جدید مارول توسط شرکت الکترونیک آرتز در دست توسعه است. بااین‌حال، اشاره‌ای به استودیوی سازنده‌ی این بازی نشده است.

شخصیت های ابرقهرمانی مارول

ما تاکنون می‌دانیم که Dice مشغول توسعه‌ی بازی‌های Battlefield است و EA نیز تأیید کرده که فعلاً هیچ برنامه‌ای برای برهم زدن تمرکز این تیم روی بازی‌های بتلفیلد وجود ندارد. از سوی دیگر Bioware را داریم که روی بازی جدید Dragon Age و Mass Effect جدید کار می‌کند.همچنین استودیوی ریسپاون با اینکه گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد، اما این استودیو مشغول ساخت سه بازی جدید از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است.

البته EA Motive هم می‌تواند گزینه‌ی دیگری برای این پروژه باشد. اعضای این گروه نیز روی پروژه‌ی ریمیک Dead Space کار می‌کنند و علاوه‌براین، یک بازی جهان باز دیگر را هم در دست ساخت دارند. ریمیک بازی Dead Space قرار است اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر شود؛ بنابراین می‌توان گفت که پروژه‌ی EA Motive جلوتر از سایر استودیوهای EA به اتمام می‌رسد. البته الکترونیک آرتز استودیوهای دیگری را هم در زیرمجموعه‌ی خود دارد که ممکن است برای این پروژه در نظر گرفته شوند.

برخی طرفداران با مقایسه‌ی بازی Anthem با مجموعه آثار آیرون من، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر احتمال ساخت یک بازی با محوریت کاراکتر مرد آهنی مطرح می‌کنند. البته هنوز این خبر توسط منبع موثقی تایید یا تکذیب نشده است.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را درباره پروژه احتمالی EA از دنیای مارول با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده