نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کنترلرهای SNES برای مشترکین Nintendo Switch Online مجدداً تولید می‌شود

نینتندو بعد از اعلام خبر توقف تولید کنترلرهای بی‌سیم کنسول کلاسیک سوپر نینتندو در سال ۲۰۱۹، خبر شروع مجدد فرایند تولید این کنترلرها را تأیید کرد.

شرکت نینتندو اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۹، خبر اتمام موجودی کنترلرهای بی‌سیم کنسول کلاسیک Super Nintendo را اعلام کرد که نارضایتی بسیاری از مشترکین سرویس Nintendo Switch Online را به دنبال داشت. این کنترلرها که از محبوبیت بالایی برخوردار بودند با اعلام خبر توقف تولید و اتمام موجودی آن‌ها، آن هم قبل از تعطیلات کریسمس، بسیاری از هواداران را ناامید کرده بود.

امروز نینتندو رسماً اعلام کرده که این شرکت مجدداً تجهیزات تولید کنترلرهای سوپر نینتندو را راه‌اندازی کرده و کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین می‌توانند باری دیگر این کنترلرها را از طریق وبسایت رسمی نینتندو با قیمت ۲۹.۹۹ دلار خریداری کنند. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این امکان تنها به مشترکین پولی سرویس آنلاین نینتندو اختصاص یافته و افرادی که از نسخه رایگان و آزمایشی آن استفاده می‌کردند قادر به سفارش این محصول نخواهند بود.

اشاره به این نکته نیز شایسته توجه خواهد بود که تعداد سفارش این محصول برای هریک از حساب‌های کاربری مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین به حداکثر چهار عدد محدود شده است. ضمن این‌که خریداران این کنترلرها برای اطمینان از پشتیبانی کنسول‌های خود از آن، باید نرم‌افزار سیستم خود را به نسخه 9.0.0 یا نسخه‌های بعد از آن به‌روزرسانی کنند.

NINTENDO SWITCH ONLINE

کاربران نینتندو سوییچ آنلاین می‌توانند از مجموعه‌ بازی‌های ارزشمند این سرویس، شامل بیش از ۶۰ بازی کلاسیک کنسول‌های NES و SNES، از جمله Super Mario Kart و  Super Metroid و The Legend of Zelda: A Link to the Past و چندین بازی دیگر لذت ببرند. ضمن این که امکان رقابت یا همراهی با سایر دوستان و بازیکنان آنلاین این سرویس، اشتراک دستاوردها و استفاده از سایر خدمات آنلاین این سرویس نیز فراهم شده است. اخیراً خبر جدیدی مبنی بر انتشار ۴ بازی کلاسیک SNES و NES به این سرویس منتشر شد که در ادامه‌ی وعده‌های شونتارو فروکاوا برای گسترش مجموعه بازی‌های کلاسیک این سرویس، عملی شده بود.

براساس اعلام رسمی شرکت نینتندو، سرویس اشتراک Nintendo Online در ماه ژانویه به رکورد ۱۵ میلیون مشترک دست پیدا کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند از همین حالا به جامعه‌ی کاربران این سرویس آنلاین بپیوندند.


منبع gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده