// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نینتندو دایرکت جدیدی با محوریت Animal Crossing: New Horizons به‌زودی پخش می‌شود

حساب کاربری توییتر نینتندو به‌تازگی اعلام کرده است که در تاریخ یک اسفند ماه، شاهد قسمت جدید نینتندو دایرکت با محوریت Animal Crossing: New Horizons خواهیم بود.

مدتی است که قسمت جدیدی از نینتندو دایرکت پخش نمی‌شود و کاربران نارضایتی خود را به‌ گوش نینتندو رسانده‌اند. این در حالی است که نینتندو، به‌زودی قسمت جدید نینتندو دایرکت را برگزار خواهد کرد و در آن شاهد منتشر شدن اخبار جدیدی حول Animal Crossing: New Horizons خواهیم بود که در تاریخ ۲۹ اسفند ماه (۲۰ مارس) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر نینتندو اعلام کرده است که در تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه) و ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، شاهد قسمت جدید نینتندو Direct با محوریت Animal Crossing: New Horizons هستیم. همچنین در ادامه اعلام شده است که مدت زمان نینتندو دایرکت ذکر شده، ۲۵ دقیقه است. نینتندو قصد دارد در دایرکت خود از Animal Crossing: New Horizons، نگاهی عمیق به گیم‌پلی و مکانیسم‌های بازی داشته باشد تا کاربران به‌خوبی با جهان بازی آشنا شوند.

نینتندو دایرکت

بااینکه یک سال از معرفی رسمی Animal Crossing: New Horizons می‌گذرد، اما تابه‌امروز تریلر‌های زیادی از این بازی منتشر نشده است، ازاین‌رو «نینتندو دایرکت» فردا، می‌تواند مورد استقبال کاربرانی قرار بگیرد که Animal Crossing: New Horizons را در فهرست خرید خود قرار داده‌اند. نظر شما کاربران نینتندو سوییچ و زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به اطلاعات منتشر شده از بخش چندنفره Animal Crossing: New Horizons اشاره کرد


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده