// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Final Fantasy VII Remake به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد

به‌تازگی تصویری از پشت قاب Final Fantasy VII Remake منتشر شده نشان می‌دهد این بازی به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی روی کنسول نیاز دارد.

بازی Final Fantasy VII Remake، در ۲۲ فروردین ماه به‌صورت انحصار زمانی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. یکی از مواردی که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر فاینال فانتزی 7 ریمیک، در گذشته به آن اشاره کرده بود، این بود که بازی دارای دو دیسک بلوری است. ازاین‌رو بازی فضای مورد نیازی بیشتری را نسبت‌به بازی‌های تک دیسک، اشغال خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تصویری از پشت قاب Final Fantasy VII Remake فاش شده است که فضای مورد نیاز بازی را نشان می‌دهد. باتوجه‌به تصویر پشت قاب نسخه ریمیک، کاربران برای تجربه این بازی به ۱۰۰ گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. البته اشاره کنم که ۱۰۰ گیگابایت، فضای مورد نیاز برای نصب بازی است. ازاین‌رو میزان حجم دانلودی کاربرانی که دیجیتالی خریداری کرده‌اند، مقداری کمتر از ۱۰۰ گیگابایت است. 

Final Fantasy VII Remake

باتوجه‌به دو دیسک بودن Final Fantsy VII Remake، مقدار فضای مورد نیاز ذکر شده، عادی است. در گذشته بازی Red Dead Redemption 2 هم با دو دیسک عرضه شد و نزدیک به ۱۰۰ گیگابایت از فضای کنسول کاربران را اشغال می‌کرد. همچنین چندی ویدیو سینمایی آغازین بازی هم در دسترس قرار گرفت که می‌توانید آن را از اینجا تماشا کنید. نظر شما کاربران زومجی در مورد فضای مورد نیاز Final Fantasy 7 Remake چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده