نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

نینتندو از کنسول نینتندو سوییچ لایت با رنگ مرجانی رونمایی کرد

نینتندو از رنگ مرجانی کنسول نینتندو سوییچ لایت رونمایی کرد که قیمتی برابر با مدل استاندارد این کنسول دارد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، شرکت نینتندو از کنسول نینتندو سوییچ لایت با رنگ مرجانی رونمایی کرد که در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۲۰ مارس ۲۰۲۰) به قفسه‌ی فروشگاه‌های کشور ژاپن راه می‌یابد. شرکت نینتندو با انتشار توییت جدیدی تایید کرد که نینتندو سوییچ لایت مرجانی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ (۴ مارس ۲۰۲۰) در آمریکا نیز عرضه خواهد شد، اما زمان عرضه‌ی آن در اروپا هنوز اعلام نشده است.

نینتندو سوییچ لایت مرجانی

کسانی که در ژاپن زندگی می‌کنند، می‌توانند با قیمتی برابر با نینتندو سوییچ لایت معمول به خریداری این کنسول اقدام کنند و پیش خرید آن نیز از تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ (۷ مارس ۲۰۲۰) آغاز می‌شود. ظاهراً ویروس کرونا روی عرضه‌ی این کنسول در کشور ژاپن هم اثر گذاشته است و نینتندو این موضوع را در اطلاعیه‌ی تازه‌ی خود تایید می‌کند.

درحال‌حاضر هیچ سخنی از عرضه‌ی این رنگ از کنسول نینتندو سوییچ لایت در اروپا به میان نیامده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات رسمی منتظر بمانیم. کنسول نینتندو سوییچ لایت برای کسانی مناسب است که به تجربه‌ی بازی‌ها به‌صورت دستی علاقه‌مند هستند. در طراحی این کنسول از داک استفاده نشده است و جوی کان‌ها قابلیت جداسازی ندارند. همه‌ی این موارد باعث می‌شود که نینتندو سوییچ لایت از لحاظ حمل‌ونقل، عمر باتری و مواردی از این دست عملکرد بهتری داشته باشد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده