// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Empire of Sin تا پاییز 2020 تاخیر خورد

استودیو مستقل Romero Games به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Empire of Sin تا پاییز ۲۰۲۰ تاخیر خورده است.

بازی Empire of Sin، برای اولین‌بار در گیمزکام ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. استودیو مستقل رومرو گیمز (Romero Games) وظیفه‌ی ساخت این بازی استراتژی با نبردهای نوبتی را در اختیار دارد. تیم سازنده سعی دارد به‌واسطه‌ی ساختار گیم‌پلی بازی‌هایی مثل XCOM، تجربه‌ی متفاوت و دلچسبی را ارائه دهد. در گذشته اعلام شده بود که Empire of Sin در بهار ۲۰۲۰ عرضه می‌شود، اما کاربران باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه Empire of Sin منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو رومرو گیمز اعلام کرده است Empire of Sin تا پاییز ۲۰۲۰ تاخیر خورده است و متاسفانه تاریخ انتشار دقیق‌تری را اعلام نکرده‌اند. برندا رومرو، طراح Empire of Sin، دراین‌باره می‌گوید:

چالشی که برای ساخت بازی که تابه‌حال شخصی شبیه‌به آن را نساخته، همانند بازی است که نمونه‌ای برای آن در بازار وجود ندارد. اینکه همه چیز را سر جای خود قرار دهید، زمان‌بر است و به ما فرصت‌های خاصی می‌دهد تا کارهای مختلفی را انجام دهیم. من خرسندم که زمان بیشتری برای پولیش کردن بازی در اختیارمان قرار داده شده است.

در بازی استراتژی نوبتی Empire of Sin که در آن المان‌های شبیه‌سازی و مدیریتی هم دیده می‌شود، بازیکنان در یک رئیس یک گروه خلافکار قرار می‌گیرند. Empire of Sin در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده