// دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸

تریلر گیم‌پلی بازی Empire of Sin پخش شد [گیمزکام 2019]

بازی Empire of Sin تازه‌ترین اثر ساخته‌شده توسط آلفونسو جان رومرو، با پخش یک تریلر جدید در برنامه‌ی Inside Xbox اعلام کرد که در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی به دست طرفداران می‌رسد.

این‌روزها پیدا کردن بازی‌هایی سطح بالا در ژانر استراتژی که با تمرکز روی کاراکترها و قصه‌هایی تعیین‌شده پیش بروند، تبدیل به کار شدیدا دشواری شده است. به همین خاطر ساخته‌ی جدید استودیوی Romero Games که شرکت Paradox Interactive وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد و داستانش در شیکاگوی دهه‌ی بیست میلادی جریان پیدا می‌کند، یکی از معدود بازی‌های مورد انتظار سبک مورد اشاره برای طرفداران آن است. اثری که شما را در قلب دنیای زیرزمینی و بی‌رحم جنایت‌کارها در سال‌های نسبتا دور قرار می‌دهد و به بازیکن شانس انتخاب بین دشمنی یا دوستی برای رسیدن به اهداف خود را می‌بخشد. به‌گونه‌ای که هر کس بتواند بنا به میل شخصی خود، رابطه‌ی پروتاگونیست اصلی با اطرافیان او را شکل دهد و باتوجه‌به نقشه‌های خاصی که در سر می‌پروراند، به راس هرم قدرت برسد.

دانلود از آپارات

Empire of Sin برای عرضه روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوئیچ برنامه‌ریزی شده است. محصولی جالب که باتوجه‌به تاریخ انتشار نسبتا دور آن، قطعا قسمت ویژه‌ی برنامه‌ی Inside Xbox در گیمزکام 2019 آخرین رویداد ویدیوگیمی پربیننده‌ای نیست که در طول آن تریلری جدید از خود را به دست طرفداران می‌رساند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده