نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی موبایل بازی SwipeTrix؛ الماس‌ها را به‌دست بیاورید

SwipeTrix یک بازی دو بعدی و جذاب است که سعی دارد با ظاهری ساده، بازی ارزشمندی را ارائه دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

استودیو Rakshak Kalwani که پیش از این توانسته بود با بازی‌هایی مانند Park Tiny Cars و A Thief's Journey توجه گیمرها را به خود جلب کند، این بار با بازی اندروید و آیفون SwipeTrix  تجربه‌ای سرگرم کننده و لذت بخش را به مخاطبین ارائه می‌دهد.

امروزه سبک پازل برای گیمرها بسیار سرگرم کننده و جذاب بوده و توانسته است جایگاه مناسبی را در بین بازی‌های محبوب بازار پیدا کند. SwipeTrix با پازل‌های فراوان و فضای جذاب خود از آن سری بازی‌هایی است که می‌تواند حسابی سرگرمتان کند و شما را به چالش بکشاند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی SwipeTrix جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سیر داستانی خاصی ندارد و صرفا با گیم‌پلی جذاب، سعی در سرگرم نگه داشتن گیمر‌ها دارد. پس از شروع، بدون هیچ بخش آموزشی خاصی وارد مرحله اول می‌شوید. در این قسمت به شما توضیح داده می‌شود که باید الماس‌های درخشان محیط را به چنگ خود درآورید. این الماس‌ها که در همان ابتدا توجه را به خود جلب می‌کنند، در گوشه و کنار محیط مراحل وجود دارند و رکن اصلی بازی به شمار می‌روند. وظیفه شما این است که تمامی الماس‌ها را بدست بیاورید تا بتوانید مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید. همچنین یک مربع رنگارنگ هم در بازی وجود دارد که باید با تغییر مسیر آن به سمت الماس‌ها، آن‌ها را بدست بیاورید.

SwipeTrix  از آن دست بازی‌هایی است که سیر داستانی خاصی ندارد و صرفا با گیم‌پلی جذاب، سعی در سرگرم نگه داشتن مخاطبان دارد.

در واقع باید با کنترل این مربع رنگین و هدایت آن به سمت الماس‌های محیط، مراحل را رد کنید و به سمت چالش هایی جدید پیش بروید. مکانیزم گیم‌پلی بازی بسیار آسان است و کنترل مربع رنگارنگ بامزه بازی، کار سختی نیست. تنها کنترلی که بر روی این مربع دارید کشیدن آن به سمت‌های مختلف است و باید آن را به سمت الماس‌های درخشان که در گوشه و کنار محیط قرار گرفته‌اند، هدایت کنید. همچنین تعدادی خانه خالی در محیط وجود دارد که می‌توانید مربع متحرک را در آن‌ها قرار دهید تا بواسطه آن‌ها به الماس‌ها برسید. البته اجازه این را ندارید که مربع رنگارنگ را در هر خانه‌ای قرار دهید بلکه فقط می‌توانید آن را به سمت خانه‌های گوشه‌ای محیط هدایت کنید. سازندگان سعی دارند با این کار چاشنی جذابیت را به بازی اضافه کنند و چالش‌های بیشتری را برای گیمر ها فراهم کنند. فضا‌های مراحل مختلف با هم متفاوت هستند و تنوع خوبی دارند به طوری که با پشت سر گذاشتن آن ها احساس خستگی نمی‌کنید.

معما‌های بازی در ابتدا بسیار راحت هستند و دردسر زیادی را ایجاد نمی‌کنند

همچنین چینش خانه‌ها در هر مرحله نیز تغییر می‌کند تا حل معما‌ها را لذت بخش‌تر کنند. با پشت‌سر گذاشتن قسمت‌های مقدماتی و با کسب امتیاز در مراحل می‌توانید از قسمت شخصی‌سازی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید. در قسمت شخصی‌سازی گزینه‌های زیادی برای گیمر‌ها در نظر گرفته نشده است و فقط قادر به تغییر شکل و رنگ مربع رنگارنگ مراحل هستید. شکل و رنگ‌های جذابی هم در قسمت شخصی‌سازی برای گیمر‌ها تعبیه شده است. موسیقی بازی متناسب با سبک پازلی و فضا‌های آن است و چاشنی هیجان را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. سیستم بازی کار شما را برای رد کردن مراحل، به تدریج پیچیده‌تر می‌کند به طوری که پس از رسیدن به بخش‌های میانی بازی، چالش‌ها و المان‌های جدیدی به محیط اضافه می‌شود. مثلا خانه‌هایی قرمز رنگ در محیط قرار دارند که نباید از آن‌ها عبور کنید و رد کردن آن‌ها مربع شما را نابود می‌کند! همچنین خانه‌هایی هم به شکل قفل در آمده‌اند و باید کلید آن‌ها را در محیط پیدا کنید و قفل این خانه ها را باز کنید تا بتوانید به راحتی مربع را جابجا کنید. معما‌های بازی در ابتدا بسیار راحت هستند و دردسر زیادی را ایجاد نمی‌کنند اما هرچه به پیشروی در مراحل بپردازید با معما‌هایی سخت‌تر و همچنین چالش بر انگیز‌تر روبرو خواهید شد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

SwipeTrix با المان‌های جذاب و بامزه خود تجربه‌ی خوبی را از یک بازی فکری ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران بازی‌های فکری و در سبک پازل هستید، بازی SwipeTrix میتواند رضایت شما را به خود جلب کند و ساعت‌ها سرگرم‌تان کند. درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید برای مشاهده فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی SwipeTrix


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده