نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Park Tiny Cars؛ پارک ماشین‌های کوچک

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ یک بازی بامزه و دوست‌داشتنی به نام Park Tiny Cars رفتیم که شما در آن می‌توانید ماشین‌های کوچک را کنترل و درنهایت پارک کنید.

احتمالا شما هم از آن دسته افرادی هستید که ماشین‌های بامزه و کوچک درون بازی‌ها و همچنین شهرهای مینیاتوری زیبا را دوست دارید. در این مقاله از معرفی بازی موبایل ما به سراغ بازی‌ای رفتیم که شما نمی‌توانید اصلا آن را کنار بگذارید و مطمئنا تا مدت‌ها با آن سرگرم خواهید شد. بازی موبایل Park Tiny Cars همان بازی دوست‌داشتنی است که شما در آن می‌توانید کنترل ماشین‌های بامزه را در دست بگیرید و درنهایت آن‌ها را پارک کنید. بازی Park Tiny Cars کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۶۰ مگابایت دارد. این بازی توسط استودیو بازی‌سازی DEVGEIM ساخته شده است که ساخت بازی‌های دیگری مانند Balls Out 3D، Maze Out 3D و همچنین Happy Ring 3D را در رزومه کاری خود دارد.

بازی Park Tiny Cars
بازی Park Tiny Cars
بازی Park Tiny Cars

تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید، این است که روی این ماشین‌های کوچک و بامزه ضربه بزنید تا حرکت خود را آغاز کنند. بعد از گذشت مدتی هم شاهد این هستید که آن‌ها به خوبی مسیر خود را طی می‌کنند و در جای مناسب خود پارک می‌شوند. اما درست همانند همه شهرهای دیگر، این شهر مینیاتوری زیبا هم ماشین‌های پلیس دارد که با سرعت حرکت می‌کنند، آمبولانس‌هایی که مثل همیشه در عجله هستند و همچنین کامیون‌هایی که با سرعتی آزاردهنده حرکت می‌کنند. بنابراین باید با تمام دقت حواس خود را جمع کنید تا به این ماشین‌ها یا ماشین‌های دیگری که قصد پارک آن‌ها را دارید، برخورد نکنید.

موسیقی جذاب این بازی باعث می‌شود تا هیجان شما هنگام بازی کردن چند برابر شود

این بازی کم حجم و بسیار زیبا، ویژگی‌های بسیار زیادی مانند گیم‌پلی ساده، حرکت ماشین‌ها تنها با یک ضربه، تعداد مراحل بسیار زیاد برای بازی کردن و غیره را دارد که باعث می‌شود شما خیلی زود عاشق این بازی شوید. شما باید در این بازی زمان‌بندی دقیقی داشته باشید و ماشین‌ها را به موقع حرکت دهید. یکی از نکات مهمی که در بازی آیفون Park Tiny Cars وجود دارد، این است که شما با دقت و زمان‌بندی درست، باید از به وجود آمدن تصادف و برخوردهای مختلف جلوگیری کنید. علاوه‌بر این، خودرویی که فاصله کمتری تا محل پارک خود دارد، باید در زمانی درست حرکت خود را آغاز کند.

زیرا ممکن است درست زمانی‌که در محل پارک قرار دارد، ماشین دیگری با او برخورد کند. یکی دیگر از نکات مهمی که درباره این بازی وجود دارد، این است که شما می‌توانید بدون دسترسی به اینترنت، از این بازی استفاده کنید؛ ویژگی‌ای که باعث می‌شود تا شما بتوانید در هر زمان و هر جایی که دوست دارید، از آن استفاده کنید. ویژگی دیگر بازی موبایل Park Tiny Cars این است که شما می‌توانید هر چند مرحله یک ماشین جدید بخرید و در مواقع مختلف از خودروهای متنوع استفاده کنید.

بازی Park Tiny Cars
بازی Park Tiny Cars
بازی Park Tiny Cars

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت عمودی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی آیفون Park Tiny Cars هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Park Tiny Cars در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند و شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Park Tiny Cars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده