// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بسته الحاقی داستانی Shenmue 3 اعلام شد

به‌تازگی مشخص شده است که بسته الحاقی Story Quest بازی Shenmue 3، در تاریخ ۲۹ بهمن ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پس از سال‌ها انتظار، ادامه Shenmue 3 مدتی پیش توسط دیپ سیلور (Deep Silver) منتشر شد. متاسفانه نسخه سوم نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و به یک بازی متوسط تبدیل شد. همچنین دیپ سیلور در جریان گزارش مالی خود اعلام کرده بود که فروش بازی Shenmue III کمتر از حدانتظار آن‌ها بوده است. بااین‌حال استودیو Ys Net، سازنده Shenmue III، محتویات مختلفی را برای کاربران درنظر گرفته است تا بازیکنان بتوانند تجربه بهتری از بازی داشته باشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده یک بسته الحاقی داستانی را آماده کرده است که کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر در تاریخ ۲۹ بهمن ماه (۱۸ فوریه) می‌توانند آن را تجربه کنند. در جریان بسته الحاقی Story Quest، شاهد ژانگ شوگین هستیم و ریو هازوکی، وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این بسته الحاقی در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود شاهد مأموریت‌های داستانی جدید و فعالیت‌های تازه‌ای در جهان Shenmue III باشیم. 

Story Quest دومین بسته الحاقی Shenmue 3 به‌حساب می‌آید و در گذشته، بسته الحاقی Battle Rally در اختیار کاربران قرار داده شده بود. Shenmue III توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Shenmue 3 پس از تاخیرهای مختلف بالاخره عرضه شد تا کاربران قدیمی این مجموعه داستان ریو هازوکی را ادامه دهند. متاسفانه بازی از مشکلات ریز و درشتی مثل روایت داستانی ضعیف، کاراکترها و شخصیت‌ پردازی‌های نامناسب و سیستم مبارزات خسته کننده رنج می‌برد. البته از نظر بصری و همچنین طراحی مینی گیم و شغل‌های نیمه‌وقت، Shenmue III عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده