// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Turbo Shot؛ قاتل ربات‌ها

 بازی موبایل Turbo Shot شما را در نقش یک نابودکننده ربات قرار می‌دهد و باید به نبرد آن‌ها بروید. با ما در زومجی همراه باشید.

بازی‌های سبک اکشن همیشه محبوبیت زیادی در بین گیمرها دارد؛ این بازی‌ها به‌دلیل جذابیتی که در ذات آن‌ها وجود دارد، همیشه یکی از انتخاب‌های گیمرها هستند. به‌عنوان مثال بازی Shadowgun که در سال ۲۰۱۱ برای موبایل‌های هوشمند عرضه شد، به‌دلیل جذابیتی که در اکشن خود داشت، توانست جلب توجه کند. البته در این بین بازی‌های اکشنی نیز ساخته‌ شده‌اند که به‌جای شلوغ بازی‌های رایج در آثار هم‌سبک، روی سرگرم کردن گیمرها تمرکز دارند. بازی Turbo Shot یکی از این بازی‌ها است که در عین سادگی المان‌های جالبی دارد که می‌تواند گیمر‌ها را مشغول خود کند. با معرفی این بازی در ادامه مقاله همراه باشید.

Turbo Shot

بسته‌های سلامتی کمی در جریان بازی قرار دارد و پیدا کردن آن به‌ شانس شما بستگی دارد‌

بازی اندروید Turbo Shot که به‌تازگی منتشر شده است، شما را در نقش شکارچی ربات‌ها قرار می‌دهد. در این بازی هر مرحله شامل ده منطقه است، که باید از وجود ربات‌ها پاکسازی شود. البته پشت سر گذاشتن مراحل Turbo Shot بدون چالش‌هم نیست. به‌عنوان مثال سلامتی شخصیت اصلی اهمیت زیادی دارد، زیرا بسته‌های سلامتی کمی در مراحل در دسترس است و پیدا کردن آن‌‌ها به شانس شما بستگی دارد. در هر منطقه دری وجود دارد و بعد از نابودی همه‌ی ربات‌ها می‌توانید از آن در خارج شوید. بعد از اینکه از در خارج‌ شوید، سه جعبه به‌صورت اتفاقی روبه‌روی شما قرار می‌‌گیرد که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و بعد از انتخاب جعبه مورد نظر از این آیتم استفاده کنید. به‌عنوان مثال، اگر جعبه "اسلحه آتشی" را انتخاب کنید در سایر مراحل بازی نیز می‌توانید از این آیتم استفاده کنید. در بازی Turbo Shot الماس‌هایی برای ارتقا آیتم‌ها در دسترس‌تان قرار دارد؛ البته این ارتقا به‌صورت خودکار فقط در منوی بازی قابل استفاده است.

در بازی همان‌طور که قبلا اشاره شد سلامتی اهمیت زیادی دارد، به‌ این دلیل که اگر در منطقه نه باشید و کشته شوید باید از اول این مرحله را طی کنید و تا پایان مرحله چیزی به‌عنوان ذخیره وجود ندارد.

Turbo Shotبرای اینکه پیشرفت شما ذخیره شود باید به آخرین منطقه هر مرحله برسید و باس‌فایت را شکست دهید و درنهایت وقتی وارد مرحله جدید بشوید بازی ذخیره می‌شود. باس‌فایت هر‌مرحله چالش خاص خود را دارد. به‌عنوان مثال اولین باس‌فایتی که با آن روبه‌رو می‌شوید شبیه یک تانک است که به‌جای یک گلوله چنیدن گلوله به شکل دایره به سمت شما شلیک می‌کند که برای شکست آن باید آیتم‌های مناسبی انتخاب کرده باشید و از همه مهم‌تر سلامتی کاراکتر بازی به اندازه کافی باشد. در مورد موسیقی بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد چون به غیر از منوی بازی و مبارزه با باس‌فایت‌ها چیز زیادی به گوش نمی‌رسد، ولی می‌توان اینگونه در نظر گرفت که بازی در مرحله Early Acces قرار دارد و در نسخه نهایی بازی این ایراد رفع شود.

Turbo Shot

ساخته جدید استودیوی Wizardgames که در کارنامه خود بازی GUNS ROYALE را دارد، آن اکشن پر زرق‌ و‌ برقی نیست که انتظار دارید. بازی در یک محیط کوچک و ساده‌ جریان دارد و شاید همین موضوع باعث شود گیمرهای زیادی نتوانند با بازی ارتباط خوبی برقرار کنند و به سراغ بازی دیگری بروند. اگر علاقه دارید کمی از هیاهوی بازی‌های اکشن فاصله بگیرید‌ ولی همچنان به از بین بردن دشمنان بپردازید، Turbo Shot می‌تواند گزینه مناسبی در این سبک باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این سبک از بازی‌ها هنوز طرفداران خود را دارد؟ اگر بازی را تجربه کردید نظر خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود بازی Turbo Shot

زومجی به صورت هفتگی جدیدترین و بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده