// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Guns Royale

بازی Guns Royale نمونه‌ای جمع‌وجور از بازی محبوب PlayerUnknown's Battlegrounds است که این روزها سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

این روزها میان بازیکنان، تجربه بازی‌های اکشن در گوشی‌های موبایل به لطف انتشار مجموعه‌هایی مانند Modern Combat به امری مرسوم تبدیل شده است و از قضا شاهد وجود سرورهایی قدرتمند برای ارائه‌ی تجربه‌ای روان از یک بازی آنلاین در گوشی‌های موبایل هستیم. از سوی دیگر اگر به لیست محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین نگاهی بیندازیم، مدتی می‌شود که نام بازی Playerunknown's Battlegrounds، محصول استودیوی بلوهول در میان سایر بازی‌ها خودنمایی می‌کند؛ بازی اعتیادآوری که علی‌رغم Early Access بودنش، در کوتاه مدت توانسته بیش از ۲۰ میلیون نسخه بفروشد و رکورد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر همزمان را ثبت کند. همین محبوبیت باعث شده است که دیگر استودیوها نیز به فکر انتشار بازی‌هایی در سبک Battle Royale باشند و حتی شاهد انتشار بازی‌هایی مشابه برای گوشی‌های موبایل نیز بوده‌ایم. از جمله‌ی این بازی‌ها که ظاهری مشابه با بازی Minecraft دارد، بازی Guns Royale است.

بازی Guns Royale

در ابتدای بازی باید به سرعت وارد خانه‌ها شوید و سلاح‌ و تجهیزات را برای دفاع از خود پیدا کنید

به طور خلاصه در یک بازی بتل رویال، بازیکنان بدون تجهیزات وارد منطقه‌ای وسیع می‌شوند تا با پیدا کردن آیتم‌های مختلف، بر رقبا غلبه کنند. مشابه با حالت Last Man Standing، در بتل رویال نیز کشته شدن به معنای شکست است و در صورت کشته شدن، بازیکن باید بازی را از اول آغاز کند. حال اگر بخواهیم به بازی Guns Royale برگردیم، در این بازی نیز باید با انتخاب ظاهر شخصیت و نوع پوشش او، وارد زمین بازی شوید و به مرور با پیدا کردن آیتم‌ها، بازیکنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرید. آیتم‌های بازی سطوح متفاوتی دارند و هر کدام عملکرد منحصربه‌فردی را به نمایش می‌گذارند. به‌عنوان مثال، کوله پشتی به شما اجازه برداشتن آیتم‌های بیشتر را می‌دهد و جلیقه، در نقش سپر به شما کمک می‌کند تا زمان بیشتری را در بازی دوام بیاورید. سلاح‌های بازی نیز در انواع مختلفی در بازی حضور دارند که با توجه به احتیاج خود باید آنها را برای رویارویی با رقبا بردارید. بر خلاف نقشه عظیم بازی PUBG، در بازی Guns Royale شاهد نقشه‌هایی کوچک‌تر و در نتیجه گیم‌پلی کوتاه‌تری هستیم.

با شروع بازی، مانند PUBG، دایره‌ای در نقشه مشخص می‌شود که بازیکنان باید در کوتاه‌ترین زمان خود را به این دایره برسانند. برای نزدیک شدن بازیکنان به یکدیگر، این دایره همواره به کوچک‌تر شدن ادامه می‌دهد و در صورتی که خارج دایره بمانید، کشته خواهید شد. با توجه به قابل حمل بودن موبایل، Guns Royale دو حالت آفلاین و آنلاین را پشتیبانی می‌کند. در حال آفلاین باید در درجات سختی متفاوت با بات‌ها مبارزه کنید و در حالت آنلاین اما می‌توانید به رقابتی نفس‌گیر با بازیکنانی در سراسر جهان بروید. اما آنچه Guns Royale را متفاوت می‌کند، دوربین ایزومتریک این بازی است. دوربین ایزومتریک دیدی ۳۶۰ درجه را با محیطی محدود می‌دهد و در نتیجه می‌توانید راحت‌تر با دشمنانی روبه‌رو شوید که به شما نزدیک می‌شوند. در زمینه گرافیک و طراحی محیط اما بازی شباهت زیادی به Minecraft دارد و همین موضوع تا حد زیادی از خشونت بازی کاسته است.

بازی Guns Royale

در مجموع اگر هنوز فرصت تجربه بازی PUBG را نداشته‌اید، بازی Guns Royale گزینه‌ی مناسبی است تا حداقل شما را با گیم‌پلی PUBG آشنا کند. Guns Royale نمونه‌ای جمع‌وجور از بازی بزرگی است که این روزها ثابت کرده که هنوز رایانه‌های شخصی بازیکنان بسیاری را در سطح جهان دارد و استودیوها می‌توانند با کمی خلاقیت، بازی‌های خود را با ارقامی میلیونی روی پی سی به فروش برسانند. بازی Guns Royale اکنون به صورت رایگان برای اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Guns Royale


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده