نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

مارگو رابی و مایکل بی جردن به کریستین بیل در فیلم جدید دیوید او. راسل اضافه شدند

مارگو رابی و مایکل بی جردن دو بازیگر جدیدی هستند که به فیلم جدید دیوید او. راسل با بازی کریستین بیل اضافه شده‌اند.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریستین بیل و دیوید او. راسل در حال همکاری با استودیو نیو رجنسی برای ساخت یک فیلم جدید هستند. New Regency با شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی برای اکران این فیلم بدون نام که گفته می‌شود Amsterdam (آمستردام) نام تولیدی آن است و شاید نام نهایی پروژه نیز شود، به توافق رسیده و همکاری می‌کند. نیو رجنسی بهار سال ۲۰۲۰ را برای شروع مراحل فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته است. در صورتی که راسل وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد، او وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم را بر عهده خواهد داشت و فیلم را براساس فیلمنامه خود خواهد ساخت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر سرشناس دیگر به این پروژه اضافه شده‌اند.

کریستین بیل و دیوید او. راسل

در ابتدا ورایتی تایید کرد که مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم I Tonya (من تونیا هستم) و فیلم Bombshell (بمب‌شل)، به بیل و راسل برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی اضافه شده است، اما اطلاعات بیشتری از نقش او در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که او قرار است نقش اصلی زن فیلم را بازی کند. علاوه‌بر دو فیلمی که پیش‌تر گفته شد، رابی طی سال‌های اخیر در آثاری چون فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) و فیلم Once Upon A Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) جدیدترین اثری است که شاهد حضور رابی در آن بودیم و در حال حاضر وی بار دیگر برای بازی در نقش هارلی کویین در فیلم The Suicide Squad نیز بازگشته است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در حال انجام است.

مایکل بی جردن

در ادامه هالیوودریپورتر تایید کرد که مایکل بی جردن، بازیگر نقش اریک کیلمانگر در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و بازیگر فیلم Creed 2 (کرید ۲)، دیگر بازیگری است که به فیلم جدید راسل اضافه شده است. اطلاعاتی از نقش جردن نیز در دسترس نیست که انتظار می‌رود وی دیگر نقش اصلی فیلم را بر عهده داشته باشد. پیش از این نیز اعلام شده بود قرار است بازیگران سطح بالایی برای فیلم استخدام شود. جردن به‌تازگی در فیلم Just Mercy (فقط بخشش) به ایفای نقش پرداخته و قرار است در فیلم Without Remorse نیز بازی کند. همچنین جردن قرار است در فیلم هیولایی جدید جردن ووت رابرتز، کارگردان فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره جمجمه) نیز حضور داشته باشد

در حال حاضر فیلم Amsterdam تاریخ اکرانی ندارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده