// چهار شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

ساخت Nioh 2 به پایان رسید

شرکت Koei Tecmo امروز اعلام کرد که استودیوی Team Ninjaساخت بازی Nioh 2 را به پایان رسانده است. 

حساب توییتر رسمی بازی Nioh، اعلام کرد که بازی Nioh 2، دقیقاً یک ماه قبل از عرضه‌ی آن در ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) به وضعیت Gold رسیده و آماده‌ی عرضه است. 

ما مفتخریم که اعلام کنیم نسخه‌ی نهایی بازی Nioh 2 آماده شده و تاییدیه‌ی Gold را دریافت کرده است. Nioh 2 در روز ۱۲ مارس آینده عرضه می‌شود. برای کسانی که پیش‌خرید کنند نیز امتیازهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، پس جا نمانید!

در ماه ژانویه، تهیه‌کننده و کارگردان بازی Nioh 2، آقای فومیهیکو یاسودا در پیامی اعلام کرد که ساخت بازی تقریباً به پایان رسیده و تأخیری در کار نخواهد بود. به‌نظر می‌رسد که اعضای Team Ninja موفق شده‌اند که قول آقای یاسودا را حفظ کنند. با توجه به تأخیرهای فراوانی که در ماه‌های اخیر بازی‌های زیادی را تحت تأثیر قرار داده، این خبر از Koei Tecmo برای طرفداران بازی Nioh خوشحال کننده خواهد بود.Nioh 2بازی Nioh 2 به‌عنوان یک نقش آفرینی اکشن توصیف شده که در آن «به کرات می‌میرید». این بازی در دوره‌ی سنگوکو رخ می‌دهد و نسبت به بازی اولین چندین تغییر خواهد داشت. Nioh 2 روی موجوداتی به نام یوکای تمرکز خواهد داشت و به بازیکن اجازه‌ی شخصی سازی و تبدیل به Yokai را می‌دهد. باس‌های بازی نیز می‌توانند جهان را به بُعد یوکای به‌صورت موقتی تغییر دهند تا قدرت بیشتری پیدا کنند. 

Nioh 2 در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) به‌صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده