// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۰

تریلر‌ جدید Call of Duty: Black Ops Cold War موارد انحصاری برای PS4 و PS5 را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War موارد و مزایای انحصار زمانی این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دیروز بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر کرد که در آن به مزایای انحصاری بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اشاره می‌کند. گرچه این مزایای اختصاصی قرار نیست برای همیشه انحصاری کنسول‌های پلی استیشن باقی بماند. این آیتم‌ها در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان ۱۴۰۰) برای سایر پلتفرم‌ها نیز آزاد خواهد شد و دردسترس دارندگان آن‌ها قرار خواهد گرفت.  

علاوه‌بر حالت Onslaught بازی که قبلا معرفی شده بود، موارد زیر قرار است تا یک‌سال به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول‌های سونی دردسترس باشند:

  • پاداش برای باندل بتل پس: با آن می‌توانید تجهیزات و آیتم‌های کمیاب را سریع‌تر به‌دست آورید. آن‌دست از بازیکنان پلی استیشن که باندل‌های بتل پس ۲۰ دلاری بازی را خریداری کنند، ۵ Tier Skip بیشتر در بازی دریافت خواهند کرد. با خریداری تمام باندل‌ها، تعداد Tier Skip‌ها به ۲۵ عدد می‌رسد.
  • پاداش برای بازی‌های گروهی روی پلی استیشن: کار تیمی در این بازی موفقیت به‌همراه دارد. آن‌دست از بازیکنان پلی استیشن که در پارتی‌ها به‌صورت گروهی بازی می‌کنند، ۲۵ درصد XP اسلحه‌ی بیشتر به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این پاداش برای بازی بین پلتفرمی (کراس پلی) با دوستان‌تان هم برقرار است.
  • پاداش XP دوبرابر: بازیکنان پلی استیشن می‌توانند هرماه منتظر رویداد‌های ۲۴ ساعته‌ای برای کسب XP دوبرابر باشند. پس از حالا آماده باشید که رنک خود را در این رویدادها به‌سرعت ارتقا دهید.
  • Loadout‌های بیشتر: بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن، دو Loadout (اسلات‌های اسلحه و تجهیزات) اضافی دریافت خواهند کرد که می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد. این مورد زمانی دردسترس خواهد بود که بخش ساخت کلاس‌های اسلحه‌ی شخصی‌سازی‌شده در لول چهارم بازی آنلاک شود.

شما می‌توانید تریلر مزایای کنسول‌های پلی استیشن بازی کالاف دیوتی بلک آپس کلد وار را در ادامه تماشا کنید:  

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده