نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۲

جزئیات جدیدی از سه مرحله کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

توسعه‌دهندگان استودیوی ریون سافتور با انتشار سه کلیپ کوتاه، جزئیات جدیدی از سه مرحله کمپین داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War را منتشر کردند.

با انتشار بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در کمتر از دو هفته آینده، میلیون‌ها بازیکن از سرتاسر جهان مستقیماً به سراغ تجربه حالت‌های هیجان‌انگیز این بازی از جمله مودهای چندنفره و زامبی خواهند رفت. اما درحالی می‌توان گفت بخش قابل توجهی از فروش بالای بازی‌های کالاف دیوتی مدیون این حالت‌های محبوب و پرطرفدار آن است، کمپین داستانی این بازی که امسال توسط استودیوی Raven Software توسعه‌ داده می‌‍شود نیز در این امر نقش مهمی دارد.

توسعه‌دهندگان بخش داستانی Call of Duty: Black Ops Cold War به‌تازگی جزئیات جدیدی از سه مرحله کمپین داستانی بازی را با طرفداران به اشتراک گذاشته و به همراه آن چند ویدیو کوتاه از این قسمت‌ها را ازطریق اکانت رسمی کالاف دیوتی در یوتیوب منتشر کرده‌اند.

اولین ویدیو، به نخستین مرحله از کمپین داستانی بازی مربوط می‌شود. این مرحله که Nowhere Left to Run نام دارد، در منطقه آمستردام هلند واقع شده و دو نفر از شخصیت‌های قدیمی این مجموعه یعنی وودز و میسون مجدداً در آن باز خواهند گشت. ضمن اینکه یک شخصیت جدید دیگر به‌نام راسل ادلر نیز در آن معرفی می‌شود. مأموریت‌های این مرحله از تعقیب و گریز روی سقف ساختمان‌های شهر گرفته تا صحنه‌های تیراندازی در یک میدان هوایی را شامل شده که چندی پیش نیز ویدیوی از گیم‌پلی این بخش منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید کلیپ مربوط‌به این مرحله را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

مرحله دوم، Fracture Jaw نام‌گذاری شده که در منطقه ویتنام جریان دارد. در این مرحله روی شخصیت منفی مرموز بازی به نام Perseus تمرکز شده و در آن شاهد فعالیت‌هایی مانند هدایت یک هلیکوپتر و تیراندازی در مناطق جنگلی خواهیم بود. در ادامه کلیپ دوم را مشاهده می‌کنید.

دانلود از آپارات

درنهایت ویدیو سوم را داریم که به مرحله Desperate Measures اختصاص دارد. بازیکنان در این مرحله به مراکز فرماندهی KGB نفوذ کرده و از ابزار و تکنولوژی‌های مختلف برای دستیابی به یک هدف نهایی استفاده خواهند کرد. پایین‌تر می‌توانید ویدیو مذکور را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود. براساس اعلام قبلی اکتیویژن، این بازی در ماه دسامبر با Call of Duty: Warzone ادغام خواهد شد. اگر قصد تجربه این بازی روی پلتفرم پی سی را دارید، باید فضای خالی قابل توجهی را روی هارد دیسک یا حافظه SSD خود در نظر بگیرید. ظاهراً برای اجرای بازی با حداقل مشخصات گرافیکی، به یک کارت گرافیک‌های انویدیا GeForce GTX 670 2GB و GTX 1650 4GB یا AMD Radeon HD 7950 نیاز است. با مراجعه با این لینک، می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوتر را مشاهده کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده