نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵

لاشانا لینچ در فیلم No Time To Die در نقش مامور 007 بعدی ظاهر می‌شود

لاشانا لینچ اخیراً تأیید کرد که کاراکترش در فیلم No Time To Die پس از جیمز باند به‌عنوان مأمور 007 بعدی فعالیت خواهد کرد.

پیش از این گمانه‌زنی‌های بسیاری وجود داشت که از جایگزینی نومی، کاراکتر لاشانا لینچ در فیلم No Time To Die (زمانی برای مُردن نیست) با جیمز باند حکایت می‌کرد و حالا این بازیگر خودش را به‌عنوان مأمور 007 بعدی معرفی کرده است. با اینکه قبلاً تأیید شد که نومی مأمور 00 خواهد بود، اما سرانجام به‌طور قطع می‌دانیم که او جای جیمز باند را خواهد گرفت و این در حالی است که دنیل کریگ در آغاز فیلم «زمانی برای مُردن نیست» در بازنشستگی به سر می‌برد. لاشانا لینچ، بازیگر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در گفت‌وگو با «هارپرز بازار» درباره‌ی نقش مأمور 007 و توهین‌هایی سخن گفت که پس از انتشار شایعات مرتبط با پذیرش این نقش در اوایل سال ۲۰۲۰ با آن‌ها مواجه شد.

لاشانا لینچ در این‌باره گفت: «من یکی از زن‌های سیاه پوست پروژه هستم؛ اگر زن سیاه پوست دیگری هم برای ایفای این نقش انتخاب می‌شد، رفتارها همین بود، با چنین حمله‌هایی روبه‌رو می‌شد و با همین توهین‌ها سروکار داشت. من ناچارم به خودم یادآوری کنم که چنین مواردی اتفاق می‌افتد و در چیزی مشارکت دارم که بسیار تغییرپذیر خواهد بود.» شایعات زیادی از فیلم No Time To Die به گوش می‌رسد که اکران آن تاکنون تحت تأثیر ویروس کرونا چندین بار با تأخیر مواجه شده است. با اینکه گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی کاراکتر لاشانا لینچ به واقعیت بدل شد، اما رامی ملک نسبتاً رازدارتر بود و اظهار نظری درباره‌ی تئوری‌های مرتبط با کاراکترش در بیست‌وپنجمین قسمت فیلم‌های جیمز باند نکرد.

براساس این تئوری سافین احتمالاً یک هویت مخفی برای «دکتر نو»، یکی از دشمنان نمادین مأمور 007 است. رامی ملک اخیراً درباره‌ی این تئوری مورد سؤال قرار گرفت و در پاسخ گفت: «این تئوری جالبی است. قصد پاسخ به این سؤال را ندارم، اما به نظرم تئوری جالبی است. فقط باید منتظر بود و دید که چه پیش می‌آید.» کری فوکوناگا، کارگردان فیلم‌های Beasts of No Nation (جانوران بدون کشور) و Jane Eyre (جین ایر) سکان هدایت فیلم No Time to Die را در دست دارد و نیل پورویس، رابرت وید، اسکات زد. برنس و فیبی والر-بریج، نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اِمی برای سریال‌های Killing Eve (کشتن ایو) و Fleabag (فلیبگ) را در نگارش فیلم‌نامه‌ی آن یاری کرده است.

دنیل کریگ، رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار، جفری رایت، دالی بن صلاح، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ و رامی ملک از بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die نقش‌آفرینی می‌کنند. شرکت‌های «ایون پروداکشنز» و «مترو گلدوین مایر» برای اکران جهانی بیست‌وپنجمین قسمت فیلم جیمز باند با شرکت «یونیورسال پیکچرز» همکاری می‌کنند. این فیلم جیمز باند را در دوران بازنشستگی نشان می‌دهد، اما همان‌طور که می‌توان حدس زد، این آرامش قبل از طوفان است و مدت زیادی دوام نمی‌آورد. درست زمانی‌که به نظر می‌رسد باند پس از مدت‌ها قادر به تجربه‌ی یک زندگی عادی است، سروکله‌ی فلیکس لیتر پیدا می‌شود و از او برای انجام مأموریتی کمک می‌طلبد و این مسئله پای باند را به پرونده‌ی ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند. البته خیلی زود معلوم می‌شود که تروریستی مرموز پشت این قضیه است و دنیا در آستانه‌ی مواجهه با خطری بسیار بزرگ قرار دارد. 


منبع RadioTimes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده