نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰

شایعه: لاشانا لینچ نقش 007 جدید را در فیلم جیمز باند 25 بر عهده دارد

طبق شایعات منتشر شده، لاشانا لینچ قرار است به‌عنوان مامور 007 جدید در فیلم James Bond 25 معرفی شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) ممکن است شاهد معرفی 007 جدید باشیم که تفاوت زیادی با مامورهای قبلی این مجموعه دارد. طبق خبری که دیلی میل منتشر کرده، لاشانا لینچ، بازیگر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، قرار است نقش 007 جدید را در قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) بازی کند. با این حال، نیویورک پست می‌گوید که که دنیل کریگ قرار است همچنان نقش اصلی فیلم Bond 25 (باند ۲۵) را بر عهده داشته باشد و لینچ در واقع قرار است نقش شخصیت جدیدی را بازی کند که ممکن است در فیلم‌های آینده که شاید اسپین آف باشد، جایگزین این مامور برجسته و محبوب سازمان MI6 شود. لینچ بیشتر برای بازی در نقش ماریا رمبئو در فیلم Captain Marvel شناخته می‌شود.

یک منبع به دیلی میل گفته که سازندگان به دنبال یک شخصیت متفاوت نسبت به جیمز باند و شخصیت‌های زن مجموعه 007 بودند که در نهایت تصمیم به انتخاب لاشانا لینچ گرفتند که این شایعه تاکنون با واکنش‌های مثبت و منفی بسیار زیادی نیز مواجه شده است. این شخصیت قرار است به جیمز باند در ماموریتش کمک کند و لحظه معرفی آن، لحظه جذابی در فیلم توصیف شده است. این در حالی است که اخیرا نیز شایعه‌ای منتشر شده مبنی بر اینکه کریستوفر والتس قرار است بار دیگر نقش ارنست بلوفلد را در فیلم James Bond 25 بازی کند. علاوه بر والتس و لینچ، دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده دارد


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده