// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴

بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered با انتشار یک تریلر لایو اکشن معرفی شد. علاوه‌بر این، EA اطلاعاتی راجع به بهبود‌های انجام گرفته‌ در گرافیک و گیم‌پلی بازی توضیحاتی ارائه داده است.

امروز صبح خبری در توییتر راجع‌به نسخه‌ی ریمستر بازی Need For Speed: Hot Pursuit منتشر شد که اطلاعات زیادی از بازی را لو می‌داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز  بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered را رسما با انتشار یک تریلر معرفی کرد. نسخه‌ی ریمستر Hot Pursuit برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۳ آبان) منتشر خواهد شد و همچنین EA یک تریلر لایو اکشن برای معرفی این بازی نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید که کمی حاوی تصاویر گیم‌پلی نیز است:

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی که نسخه‌ی اصلی آن ۱۰ سال پیش توسط کرایتریون گیمز تولید شد، مورد توجه منتقدین قرار گرفت. طبق توضیحات الکترونیک آرتز، در این تجربه‌ی ناب مسابقه‌ای شما می‌توانید به مسابقات مختلف بپردازید و هم در نقش یاغیان جاده‌ای بازی کنید و هم با حضور در قالب ماموران قانون به تعقیب خاطیان بپردازید. در نسخه‌ی ریمستر بازی Need For Speed Hot Pursuit می‌توانید از قابلیت کراس پلی و Autolog (که برای اولین‌بار در این نسخه معرفی شد و به‌نوعی سیستمی برای رقابت بین دوستان در بازی است) استفاده کنید و از پیشرفت‌های بصری بازی لذت ببرید. همچنین شما از همان اول به تمام DLC‌های بازی اصلی دسترسی دارید.

Need For Speed Hot Pursuit Remastered

حالا با قابلیت کراس پلتفرم می‌توانید با دوستانتان در پلتفرم‌های دیگر به رقابت بپردازید و با استفاده از سیستم اتولاگ قادر خواهید بود تا براساس نوع فعالیت‌های شما و دوستانتان چالش‌های رقابتی متفاوتی را که این سیستم به شما پیشنهاد می‌دهد انجام دهید. درضمن به‌نظر می‌رسد که سیستم اتولاگ در این زمینه کاملا پویا عمل می‌کند. به‌علاوه‌، نکته‌ی جالب این است که اتولاگ کاملا با قابلیت کراس پلی هماهنگ است؛ پس اگر می‌خواهید دوستتان را که روی پلتفرمی دیگر بازی می‌کند به چالش دعوت کنید مشکلی نخواهید داشت.

بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered تمام دی‎ال‌سی‌های بازی اصلی را نیز دارا است که شامل بسته‌های الحاقی The SCPD Rebel Racer Pack، Super Sports Pack، Armed & Dangerous Pack، Lamborghini Untamed Pack و Porsche Pack می‌شود و شما از همان اول بازی به تمام آن‌ها دسترسی خواهید داشت. این DLC‌ها ۶ ساعت گیم‌پلی اضافی و بیش از ۳۰ چالش مختلف را به بازی اضافه می‌کنند.

Need For Speed Hot Pursuit Remastered

به نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی Hot Pursuit اچیومنت‌های جدید، رنگ‌های جدید برای ماشین‌ها، تنظیمات تیونینگ جدید و قابلیت فوتو مد آپدیت‌شده اضافه شده است. همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای بالا بردن کیفیت جهان بازی انجام شده است که باعث می‌شود این‌بار با گیم‌پلی روان‌تر و پولیش‌شده‌تری طرف باشیم.

در این بازی هردو طرف پلیس‌ها و خلافکاران از ماشین‌های سوپرشارژر بهره می‌برند و به‌نوعی قدرت در هر دو طرف متوازن شده است. برای مثال، شما در نقش پلیس‌ها می‌توانید با ماشین‌های سوپرشارژری که به سلاح‌های تاکتیکی مجهز شده‌اند خاطیان را رهگیری و دستگیر کنید. در طرف دیگر و به‌عنوان یک راننده‌ی خبره می‌توانید به پلیس‌ها ضدحمله بزنید و با انجام حرکات و مانور‌های دفاعی، در مسیر مسابقه اصطلاحا از پلیس کم نیاورید. به‌هر‌حال، در هر طرف این تعقیب‌و‌گریز باشید با استراژی مشخصی می‌توانید برتری خود را در جاده‌ها ثابت کنید.

با‌توجه به اینکه در همه‌ی حالت‌های مسابقه‌های این نسخه به‌یکدیگر لینک هستند و از حالت چند‌نفره پشتیبانی می‌کنند، شما می‌توانید دوستانتان را برای بازی در هرکدام از این حالت‌ها دعوت کنید یا اگر تمایل دارید می‌توانید بخش تک‌نفره‌ی بازی را تکمیل کنید. با انجام حالت‌های آنلاین یا بخش تک‌نفره می‌توانید ماشین‌ها، اسلحه‌ها و تجیزات جدیدی آنلاک کنید.

Need For Speed Hot Pursuit Remastered

درباره‌ی تغییرات بصری بازی نیز EA جزئیاتی را ارائه داده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی قرار است با وضوح تصویر ۱۰۸۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه (درحالت متصل به تلویزیون) و ۷۲۰ با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه (در حالت دستی کنسول) اجرا شود. در این نسخه شاهد مدل‌های با وضوح بالاتر، اشیای بیشتر در محیط بازی، فاصله‌ی دید طولانی‌تر، سایه‌های باکیفیت‌تر و ویدیو‌های باکیفیت‌تر در بازی هستیم.

برای نسخه‌ی کامپیوتر، بسته به قدرت سخت‌افزارتان می‌توانید از بازی خروجی ۶۰ فریم بر ثانیه و با وضوح تصویر 4K بگیرد. بازی در نسخه‌های پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس با رزولوشن ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این در حالی است که برای کنسول‌های پایه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نرخ فریم به ۳۰ کاهش می‌یابد. گفتنی است که پیشرفت‌های بصری ریمستر بازی Need For Speed Hot Pursuit در نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی به مواردی که برای نینتندو سوییچ ذکر شد خلاصه‌ نمی‌شود. از جمله این بهبودها می‌توان به رابط کاربری بهبود‌یافته، انعکاس‌های باکیفیت‌تر، تکسچر‌های بهبود‌یافته، ذرات معلق بیشتر و تنظیمات AA/SSAO بهتر اشاره کرد. گرچه این بهبودهای بصری برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی وجود ندارند و کاربران این کنسول ظاهرا باید به جزئیات بهبود‌هایی که بالاتر گفته شد اکتفا کنند.

Need For Speed Hot Pursuit Remastered

بازی Need For Speed Hot Pursuit Remastered توسط استودیو‌ی Stellar Entertainment بازسازی شده است. این استودیو سابقه‌ی ساخت بازی Burnout Paradise Remastered را در کارنامه‌ی خود دارد و بعضی از بااستعدادترین کارمندان سابق استودیو‌ی Criterion روی ریمستر Hot Pursuit نیز کار کرده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ لطفا نظرات خور را با ما درمیان بگذارید.


منبع ea.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده