نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲

اطلاعات زیادی از نسخه بازسازی شده Need for Speed: Hot Pursuit فاش شد

صبح امروز جزئیات زیادی در رابطه با اطلاعات رسمی ریمستر بازی Need for Speed: Hot Pursuit فاش شده که تاریخ انتشار، حالت چندنفره، کراس پلی و چند ویژگی دیگر آن را شامل می‌شود.

به نظر می‌رسد که شایعات ساخت ریمستر Need for Speed: Hot Pursuit حقیقت دارد و این بازی زودتر از چیزی که تصور می‌شود منتشر خواهد شد. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Renka_schedule اطلاعات زیادی را درباره نسخه بازسازی شده یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های مجموعه نید فور اسپید فاش کرده که ظاهراً از فهرست شدن این بازی در یکی از فروشگاه‌های کشور ژاپن نشأت می‌گیرد.

براساس اطلاعاتی که در این توییت اشاره شد، Need for Speed: Hot Pursuit Remastered در تاریخ ۶ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان منتشر خواهد شد. این بازی احتمالاً در تمامی پلتفرم‌ها قابل دسترسی خواهد بود ولی در این توییت فعلاً پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ برای آن تأیید شده است. همان‌طور در اکثر نسخه‌های بازسازی شده بازی‌ها نیز دیده می‌شود، این بازی شامل تمامی بسته‌های الحاقی و محتوای اضافه شده‌ی نسخه اورجینال آن خواهد بود.

تصویری از گرافیک ارتقاء یافته Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

اما اطلاعاتی که در ارتباط با این بازی منتشر شده محدود به این موارد نبوده و به نظر می‌رسد که برای نسخه ارتقاء یافته Need for Speed: Hot Pursuit نیز محتوای جدید منتشر خواهد شد. جزئیاتی که ار این رابطه ارائه شده، شامل ۶ ساعت زمان گیم‌پلی و بیش از ۳۰ چالش مختلف در بازی است که آیتم‌های ظاهری و اچیومنت‌ها و... را نیز در بر می‌گیرد. اما بدون شک بزرگ‌ترین ویژگی جدیدی که به بازی اضافه می‌شود، بخش چندنفره کراس پلتفرم بازی است. EA طی ماه‌های گذشته بازی‌های بیشتری از مجموعه عناوین خود را با قابلیت کراس پلی ارائه کرده است؛ بازی جدید Star Wars: Squadrons یکی از نمونه‌هایی است که می‌توان به آن اشاره کرد. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این قابلیت از فردا برای Apex Legends نیز ارائه خواهد شد.

درکنار اطلاعات منتشر شده، چند اسکرین‌شات از گرافیک ارتقاء یافته تصاویر بازی را در خلال این خبر مشاهده می‌کنید. تاکنون شایعات و اخبار فاش شده‌ی متعددی به ساخت نسخه بازسازی شده Need for Speed: Hot Pursuit از استودیوی کرایتریون در سال ۲۰۱۰ اشاره کرده بودند. اولین‌بار در گزارشی که در ماه ژوئن منتشر شده بود، به وجود این بازی اشاره شد. بعد از آن منابع متعددی به تأیید این ادعا پرداختند.

نمایی از گیم پلی بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

گرافیک آپدیت شده بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی مسابقه‌ای Need for Speed نیز در استودیوی کرایتریون ساخته می‌شود. اوایل سال جاری میلادی بود که مسئولیت توسعه‌ی بازی‌های جدید این مجموعه مجدداً از Ghost Games به این شرکت رسید.

بازی Need for Speed: Hot Pursuit Remastered نیز مانند بسیاری از بازی‌های بازسازی شده بلافاصله در فهرست فروشگاه‌های آنلاین دیده شده است. EA در ساعات پایانی روز گذشته یک تیزر جدید را وبسایت رسمی خود قرار داده که در آن یک زمان‌سنج با شمارش معکوس به رأس ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت تهران منتهی می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده