// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۶

استودیو Turn 10 احتمالا در ساخت بازی Fable کمک می‌کند

به نظر می‌آید استودیو Turn 10 در ساخت بازی Fable به استودیو Playground Games کمک خواهد کرد.

استودیو Playground Games و استودیو Turn 10 طی چند سال گذشته با کمک هم روی پروژه‌های مختلفی کار کرده‌اند و پیش از این نیز هر دوی این دو استودیو در توسعه‌‌ی سری فورزا، دو نسخه‌ی Horizon و Motorsport، با یکدیگر همکاری داشتند. در حین اینکه استودیو ترن 10 روی بازی بعدی Forza Motorsport کار می‌کند، استودیو پلی‌گراند گیمز نیز مشغول ساخت ریبوت بازی Fable به‌همراه قسمت جدید بازی Forza Horizon است.

بااین‌حال به نظر می‌رسد استودیو Playground Games ممکن است هنوز با استودیو Turn 10 همکاری داشته باشد و تا حدی از این استودیو برای توسعه Fable پشتیبانی دریافت کند. سایت VGC بیان کرده است که در پروفایل LinkedIn بیل گیز (Bill Geise)، معمار طراحی در استودیوی ترن 10، اشاره شده که وی در حال حاضر به‌عنوان معمار طراحی روی دو بازی Forza و Fable کار می‌کند.

گیز از سال ۲۰۰۴ در استودیوی Turn 10 حضور داشته و در ساخت تمامی بازی‌های سری Forza Motorsport نقش داشته است. او همچنین مدیر خلاقیت ۳ بازی اخیر این سری نیز بوده است.

البته کاملاً محتمل است که استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت در حال کار روی یک پروژه داخلی مایکروسافت باشند اما در نهایت مشارکت استودیو ترن 10 درساخت بازی Fable چیزی نیست که ما تاکنون به‌طور رسمی درباره آن چیزی شنیده باشیم.

دو بازی Fable و Forza Motorsport در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس و پی سی در دست ساخت هستند و تاریخ انتشار هیچ یک از آن‌ها هنوز مشخص نیست.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده