نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴

پلی استیشن 5 احتمالا حدود ۶۴۴ گیگابایت فضای خالی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد

باتوجه به تصاویر فاش شده، به‌نظر می‌رسد کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 از ۸۲۵ گیابایت حافظه SSD حدود ۶۶۴ گیگابایت آن را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

زمان زیادی تا عرضه کنسول‌های نسل نهم باقی نمانده است. سونی و مایکروسافت سخت در تلاش هستند تا با کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس خود تجربیات جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی برای علاقه‌مندان خود رقم بزنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش خبری منتشر شد که مایکروسافت در کنسول ایکس باکس سری ایکس خود که با ظرفیت یک ترابایتی روانه بازار می‌شود، تنها ۸۰۲ گیگابایت آن را برای گیمرها در دسترس قرار داده و ۲۰۰ گیگابایت نیز به اطلاعات سیستم‌عامل مربوط است.

حال در حالیکه قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر کنسول‌های نسل نهمی روانه بازار شوند، در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالا ۶۴۴ گیگابایت از فضای پلی استیشن 5 در دسترس کاربران قرار دارد. البته تا این لحظه هنوز واکنشی از طرف سونی و تیم پلی استیشن 5 در این خصوص ارایه نشده است و به‌همین دلیل نمی‌توان با اطمینان از این تصاویر صحبت کرد. از این مورد که بگذاریم با اینکه کیفیت تصاویر بسیار پایین است اما رابط کاربری سیستم‌عامل PS5 نیز در این تصاویر تاحدی قابل رویت است.

فضای خالی در دسرس در کنسول پلی استیشن 5

رابط کاربری احتمالی پلی استیشن 5

رابط کاربری احتمالی کنسول نسل نهم پلی استیشن 5

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده سونی بالاخره چه زمانی قرار است سکوت خود را بشکند و اطلاعات جزیی و تکمیلی کنسول نسل آینده خود را به‌صورت رسمی منتشر کند. لطفا شما هم در این رابطه نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده