نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶

بازی Devil May Cry 5 روی کنسول‌های نسل آینده از ویژگی ری تریسینگ و نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند

ساعاتی پیش کپکام اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 Special Edition در صورت فعال شدن ویژگی ری‌ تریسینگ توسط گیمرها، با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

حدود دو ماه پیش کپکام در کنفرانس مطبوعاتی دیجیتالی پلی استیشن 5 با انتشار تریلری به‌صورت رسمی یک نسخه کاملی از بازی هک اند اسلش Devil May Cry 5 را با برچسب قیمت ۳۹.۹۹ دلار معرفی کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش معاون بخش بازاریابی کپکام اعلام کرد که بازی Devil May Cry 5 Special Edition روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس محصول سال ۲۰۱۹ باتوجه به اولویت‌های گیمر، حالت‌های گرافیکی مختلفی را ارایه می‌دهد. 

براساس اطلاعات منتشر شده، درصورتیکه کاربر ویژگی گرافیکی ری تریسینگ را فعال کند، بازی دو گزینه گرافیکی را در اختیار قرار می‌دهد؛ یا انجام بازی روی رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه یا اجرای آن روی رزولوشون 1080P و نرخ ۶۰ فریم برثانیه. این در حالی است که در صورت غیر فعال بودن ری تریسینگ، علاقه‌مندان می‌توانند با رزولوشن 4K و همزمان با نرخ ۶۰ فریم وارد دنیای جذاب بازی شوند. 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده نسخه دیجیتالی بازی Devil May Cry 5 Special Edition از روز عرضه کنسول‌های نسل نهم در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت، اما نسخه فیزیکی بازی با تاخیر در تاریخ نامعلومی روانه بازار می‌شود.

نسخه اصلی بازی Devil May Cry 5 در زمان انتشار خود توانست در دو هفته ابتدایی فروشی بیش‌از دو میلیون نسخه را تجربه کند. حال باید منتظر ماند و دید تا کمتر از سه هفته آینده نسخه Special Edition بازی نیز می‌تواند عملکرد مشابه‌ای را این‌بار در شروع نسل نهم از خود ثبت کند یا خیر؟ 

اگر شما هم بازی Devil May Cry 5 را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این نسخه از بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده