// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

نمایش قابلیت ری تریسینگ در ویدیو جدید از گیم پلی بازی Devil May Cry 5 Special Edition

کپکام یک ویدیو برای نمایش گیم پلی بازی Devil May Cry 5: Special Edition با استفاده از قابلیت ری تریسینگ (Ray Tracing) منتشر کرد.

چندی پیش شرکت کپکام در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی جدید پلی استیشن 5 سونی تریلر نسخه‌ی ویژه بازی دویل می کرای 5 را نمایش داد. طرفداران سری بازی Devil May Cry می‌دانند که کپکام همیشه بعد از انتشار یک بازی جدید در مجموعه به سراغ عرضه‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی آن می‌رود و این بازی هک اند اسلش قرار است بازی روز عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 یعنی در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) و همچنین ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس یعنی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) باشد.

Capcom به تازگی تریلر خیره کننده‌ای از بازی Devil May Cry 5: Special Edition را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این بازی چگونه از سخت افزار نسل بعدی بهره می‌برد. قابلیت ری تریسینگ (Ray Tracing) به افکت نور در بازی جلوه‌ای ویژه می‌دهد. با فعال کردن قابلیت ری تریسینگ (Ray Tracing)، شما می‌توانید بین کیفیت 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا 1080p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه یکی را انتخاب کنید. در ادامه شما می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

شرکت کپکام در جدیدترین گزارش مالی خود تایید کرد که تا به امروز بیش از ۳.۷ میلیو نسخه از بازی Devil May Cry V به فروش رفته است و همچنین بازی Devil May Cry 5 در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرده است که نقد این بازی را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده